• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-09-23 10:42:22 följande:

Ja jag har hållt på så här hela tjejernas liv och det finns inget slut på det Sååååå trött!!! Jag kan länka i din gb tror inte jag får göra det här
    Jo, det får du. (Det fick man iaf när jag var moderator)
  • JsN
    SmillaMilla skrev 2009-09-23 11:33:56 följande:
    Åhhhh vad ni gör mig sugen på att måla om X rum. Vi har snedtak. Så tänkte vitt på de korta tak sidorna och en grönvit starts tapet på den hela väggen. Såg nämligen i tidningen i dag att de hade nu fått in dessa tapeter här på Åland.
    Så har vi. Vitt överallt utom en vägg som är randig med vit och limefärgad stjärntapet. *fint*
  • JsN
    SmillaMilla skrev 2009-09-23 11:40:30 följande:
    Åhhhh just så vill jag ha! Synd att jag inte kan tapetsera själv. Måste övertala sambon
    Klart du kan tapetsera själv!
  • JsN
    SmillaMilla skrev 2009-09-23 11:41:54 följande:
    ha ha skojar du eller?
    Nä, det svåraste och tråkigaste är underarbetet, sedan handlar det bara om tålamod.
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2009-09-23 12:02:26 följande:
    Jaaa och själva trippen i sig är också roligt! Jag ser fram emot att få pausa från mitt "hemmakaos" och åka och armbågas lite i danskornas kaos istället
    *har redan börjat fundera på matsäck*

JAg tänker helt klart titta på vuxenplagg också. Gillar inte lila och inte den länkade modellen, men kan mycket väl tänka mig frotteäpplen som hemmakläder.
  • JsN
    lillronya skrev 2009-09-23 12:22:11 följande:
    Å är det du som ska med?JAg har ju ingen koll
    Japp! *vinkar* Du är alltså en av dem vi ska hämta på vägen!
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2009-09-23 12:37:32 följande:
    Vi ska åka i Suris bil men vem som kör återstår väl att se..Jag kan köra om så skulle va..Men jag har koll på vart vi ska, Stoffe har fixat detaljkarta som han har gjort till mig
    JAg tar med navigatorn! Däremot ska vi beställa båtbiljetten på nätet, det blir billigast.
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2009-09-23 12:43:22 följande:
    5.20- lagom tidigt..Fatta när klockan ringer här i Fbg då
    Klaga inte, du har bestämt avgångstid och vissa av oss startar en halvtimme före dig...
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2009-09-23 13:24:29 följande:
    Nej hellre först än sist är mitt motto
    Trodde det var "först och sist" som var ditt salgmotto
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14