• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tjollabolla skrev 2009-08-16 12:34:31 följande:
    hej igen. Ingen lycka på skoletandet. *MORR* Får ta en tur till stan efter jobbet imorgon, Tur att jag inte släppte loss gubben på det iaf, han kom dragandes med spiderman skor det första han gör!!!
    Du ser, man kan inte släppa karlarna lösa då går det fel, väldigt fel
    Buttelina skrev 2009-08-16 12:47:29 följande:
    nä strunta då i den! så får hon itne göra fix har faktiskt ett par fina tycker jag i svettistyg hehe ja det har jag redan gjort räknar ni bara molo leggings isabel har bara 35 molo leggings
    Men du du kanske får rensa så det bara har kläder som passar dem just nu
    Så har jag, med ett undantag, en Småfolkslurvis, lila.
  • jompa

Jisses vad mycket leggings ni har. Jag har just nu ett par till M. Men kommer nog köpa ett par Katvigare, men sen vet jagi nte om det blir fler, eller jo kanske några lindex för hon börjar bli blöjfri nu och då kan de vara bra att han som extra på dagis.

• jompa
    Buttelina skrev 2009-08-16 13:11:12 följande:
    ska hålla tummarna! åh synd att molos leggings inte funkar på henne men hon hade ju inte mysbyxor heller har hon inga byxor
    nope hon går med rumpan bar

Nä hon har typ såna här chinos nu i sommar som man kan vika upp, helt perfek. Tunna och sköna.
    Sen till hösten så har hon nått par NS och nått par Polarn chinos, men där behövs påfyllning. Så därför köpte jag ett par leggings och ett par Katvig ska nog beställas
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-08-16 13:09:20 följande:
    NÄÄÄÄÄÄ så kan jag ju inte göra jag har ju typ 10 småfolkströjor av gamla fiiina modellen som väntar och sen har jag bunkrat favo leggings i större strl, typ pärlplattor, aquaflower och bagdes  och en småfolk klänning.. sen har jag inte mer i växa lådan... allat annat passar nu
    det var ju inte så farlig växa låda, todde du hade mer,
    men hinner ni verkligen använda allt? har ni mycket som inte är danskt?
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-08-16 13:16:17 följande:
    heeej du är sååå jäkla duktig på att begrnsa dig!!
    det är nog mest plånboken som gör det åt mig
    Skulle kunna köpa massor. Men jag är ganska dålig på att matcha så därför vill jag ha mycket enfärgat och klassiskt.
  • jompa
    jompa skrev 2009-08-16 13:23:00 följande:
    en aning kanske Men så gillar jag såna kläder själv så det går igen på mina barn.Såna här byxor brukar vi ha till ungarna, inte så stela som jeans men ändå inte mjukisar:shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=BARN_LFL_N...
    ähhh det är de sista på denna sidan, cargobyxan.
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-08-16 13:25:11 följande:
    hehe min klädsel går inte igen på mina barn som tur är jag hade sett ut som en clown vilka av byxorna
    Hihihiii hade velat se dig i ett par pärlplatte leggings med nån fin kombo till
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-08-16 13:26:14 följande:
    jamen dom är verkligen din/dina barns stil fina faktiskt, dom skulle jag kunna tänka mig till bia bus
    Ja det är nog min stil
    Gillar såna så kan man matcha med nån fin Molo tröja som ofta har mycket färger och tryck. Eller nån Småfolk är oxå fint till.
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-08-16 13:30:37 följande:
    nähäpp.. den bild 1 sjorta fast jag vill ha den i rååååsa
    snygg, jag letar efter nån rosa pike, gärna långärmad till P
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14