• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-14 19:10:29 följande:
    Å såååå fin den va alltså Gud va sjutton ska jag sälja för att kunna köpa den underbara????
    Gubben kanske
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2009-08-14 19:14:14 följande:
    något tips på vart?? De bor i Småland
    Tyvärr inte mina trakter alls.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-14 19:23:36 följande:
    Å kan inte släppa den råååååsa MAT:en ju *fy så fin jacka*
    Men köp den då, du vet ju att du kommer göra det ändå sen.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-14 19:28:47 följande:
    Har inte råd ju
    ahhh, den där lilla detaljen
    har samma dilemma här, har några behov jag försöker finansiera på något sätt men vet inte riktigt hur
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-14 19:31:35 följande:
    Slakta Buggan o sälj säger jag bara DÄR har du fleeeeeera tusen
    mm har funderat på det då den nästan bara står, men är det bättre med slakt alltså?
  • jompa
    Mitt livs lycka skrev 2009-08-14 19:34:34 följande:
    Om det skulle bli så vad tror ni då om storlek?? William har ju 92 i årets Molo... men jag har fått för mig att MAT är större i storleken... eller?! 86 eller 92?? William är väl ca. 80-81 cm nu och lär väl växa någon cm till innan vintern är här!
    Alla mina erfarenheter av MAT ytterplagg är att de är lite stora så jag skulle ta 86, men det beror ju oxå på hur barnet ser ut, smal eller rund och go
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2009-08-14 19:37:13 följande:
    Maia har en MAT i 98 och den är ok stor nu, alltså så den räcker hela vintern. kan ta ett ordentligt grepp i grenen och benen är ganska långa. Hon är 94-95cm lång. Så du kan lugnt ta 86.
    Fast då är ju Maia smal och fyller inte ut den så mycket på bredden, men jag skulle nog oxå tagit en 86. Min tjej är ca 82-83 nu och till henne hade jag köpt 86 och hon är mellan rund och go
  • jompa
    Mitt livs lycka skrev 2009-08-14 19:45:11 följande:
    Kanske ska kolla om någon shop i Sthlm får in dem för då kan jag ju prova och få rätt storlek på en gång! Har aldrig haft MAT tidigare... Någon som vet om just denna MAT-overall finns i Sthlm någonstans??
    Ja det är ju det bästa och undra om inte Babyshop har dem.
  • jompa
    Mitt livs lycka skrev 2009-08-14 19:47:49 följande:
    Jag tror inte att det var exakt samma overall... inte när jag kolalde för någon dag sen iaf men de kanske har fått in fler?! *springer och kollar*
    Nä du har nog rätt, inte samma modell.
    Hmm Smallkids har ju oxå haft MAT men vet inte om de har det fortfarande, de brukar inte ha så mycket. Men maila och fråga.
    Sen kan jag inte komma på någon just nu.
  • jompa
    Martha skrev 2009-08-14 22:07:48 följande:
    Såg nu att didriksons oxå kommer att ha en rosa overall i år.. :)
    var har du sett det, nån shop som fått in nytt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14