Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

köpte en sixpencekeps IdaT til Damien också, han är så fin i sina!

stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    CamillaJ skrev 2009-09-16 18:46:24 följande:
    Hehehe ja ... du vet vad det blir? En fördel.. Hade jag vetat hade jag nog handlat dubbelt så mycket haha :DDennis min kille vill inte att vi ta reda på att,men jag är så sugen men ok jag kan vänta ... :)Är nog mest för shoppandes skull jag vill veta men det går ju att sälja sen ;)Och jag kan inte riktigt bestämma mej för om det är en kille eller tjej..ha ju två killar innan så det känns som en grabb till men det kan lika gärna vara en tjej. Ja, bara att vänta och se..
    stor risk för grabb ja.

Jag var på könsul, så därför vet jag. Lättare köpa fina grejer då, jag köper mkt molokläder frör killar t ex.

Men som du säger - man kan alltid sälja sen om det blir ett annat kön än vad man tror. Jag började köpa direkt när jag blev gravid ungefär, så köp på du.
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-09-16 19:50:21 följande:
    Jag sjukskrev ju mej själv resten av veckan men på måndag ska jag till läkaren på undersökning, känns ändå som det kan gå vägen eftersom det handlar om att undvika förtidig födsel, så verkade det iaf på min bm som blev lite halv orolig när jag berättade om alla sd, dessutom hade jag hamnat under min kurva igen så bebisen verkar inte riktigt växa som den ska.Nääh, läste också det, helt sjukt ju!
    vad tråkigt att du mår så, men vila och ägna dig åt att knipa.
  • Damien och Adrian
    Mawe123 skrev 2009-09-16 18:58:24 följande:
    Regnstället är superfint, köpte samma färg och storlek som du på hippokids rea i augusti för 300 spänn =), ett toppenpris!Vi har igelkottarna i 86/92 här nu, men känns bra att ha dessa "på lager"
    jag har det blå med hajar till D i stlk 86/92 på dagis (gula Molo hemma), tänkte lägga nästa stlk på lager hemma.
  • Damien och Adrian
    solouniko skrev 2009-09-16 19:07:19 följande:
    Mitt svarta är med hajar. Vet inte vad det blåa är, lejon eller flodhäst kanske?
    olika olika kollektioner. Blått med isbjörn var det ht 07, ht 08 med hajar och i våras - var blått tigrar el så? flodhästarna, var inte det grönt? rött med tror jag.
  • Damien och Adrian

apropå diskussionen om regnkläder:

Damiens är ljusblått med hajar som sagt.

• Damien och Adrian
    MammatillO skrev 2009-09-16 20:09:07 följande:
    Bara det att på Kaninbyxorna är det redan bud och jag vill som ha chans på båda då det är 92/104 så han kan ju ändå ha båda och jag vill att det matchar. så jag inte står där och vunnit bodyn men ej byssorna.
    samma med byxan sen då. Body kan man ju ha utan byxa, värre tvärtom... fast kaninbodyn kopstar nog inte mer än 249-279 kr om ingen tar störe intresse för den... helt ok för en raritet i den storleken!
  • Damien och Adrian
    MammatillO skrev 2009-09-16 20:12:51 följande:
    Bara det att jag är super rädd att den ändå är liten Sonen har ju en molo body i 92 i printet poetry och den är chockerande liten , som en 80 i typ villervalla.
    ja kaninbodyn är väldigt smal och liten.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14