JuliaochNelly skrev 2009-09-22 09:44:32 följande:
Hahah inte jag inte nä jag smugglar aldrig annars men gubben undrade vad sjutton han behövde en overall till och den föklaringen gick....men nu nä han behööver inget jacka/termoställ men det var ju så fint Som tur väl missade han Nellys nya overall igår.Hehe självklart behöver din bebis så mycket kläder
Ja visst, man vet ju aldrig om de blir kräkbarn heller och hur mkt besök han får.
Hade männen förstått hur mkt som ryms i lådorna och hur mkt de kostar hade de nog fått hjärtattack!

Min man vet att jag ofta säljer på T vilket han är nöjd med då finansierar en del sig självt iaf.
Jag har en väldigt stor växa-låda til Damien också, stlk 92-104 i Molosar o annat danskt.

Han ahr baby92 nu så det börjar närma sig.
Lillbeben har stlk upp till 80 i det jag köpt, men sen har maken sagt att han vil att jag sparar overaller (molo) och kläder så det finns ju i praktiken alla stlkar nu då, stlk 86 på overall väntar i garderoben, haha! Jag ahde gärna sålt och köpt nytt men ibland får mannen bestämma.
Jag vil ha lite mer på Molorea i höst, taxi, stjärnor bl a så det blir väl några köp före jul, sen ska nya kollektionen komma runt jul så där drar jag väl igång igen.

Men det blir svårt att hålla fingrarna i styr - jag får nog sluta kika här när ni ropar rea och sluta spana på T.