Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

jompa skrev 2009-07-24 19:02:04 följande:
    De har både baby och flick och flick börjar på 92 och är stora. Så Hilda får nog kolla på baby sidan än så länge.
    Ja, det får hon nog göra då med tanke på att hon fortfarande har 74/80.
    Men ska absolut börja spana efter MAT, har mest varit insnöad på Molo, katvig & småfolk ju.
  • H I L L A
    Vi ska också äta kvällsmat *alla drar iväg och äter*
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 19:58:11 följande:
    Nu e ja färdig äten
    Härligt !
    Jag har inte ens börjat än {#lang_emotions_surprised} Barnen har ätit, sedan blev det bajsfest mitt i allt och duschning av alla barnen {#lang_emotions_dreamer} Jag får äta när de somnat
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 20:36:25 följande:
    Oki..Inköpt av höstens..retroblomma suitrödpricksuitbadges suitrosarand suitlapptäcke suitstarslinne x 2lila stars brallabadges brallarosarand brallarödprick brallapippi brallarosa/grön rand brallalila stars tunikaretroblom tunikapippi tröjabadges tröjarödprick tröjasvart stars mössa På kommande lista..retroblom linnegrå prick tunikaröd prick tunikalila stars leggingsretroblom leggingszigzag ränder leggingszigzag ränder knapptröjabadges tröja juniorpussel tröja juniorhjälmis lila starshjälmis pussel hjälmis dockorhjälmis badgesrånis retroblområnis dockorrånis lapptäckemuddisar pusselmuddisar grå prickmuddisar lila starsmuddisar retroblommamuddisar dockormuddisar lapptäckebabytunika lapptäckebabytröja lila starsbabytröja dockor/pussellurv junior utan luvalurv junior utan luvalurv junior utan luvalurv junior utan luvaoverall hallon eller lilastickad rånis hallonvantar hallon eller lilaÅ jag tror de får räcka så av Molosarna
    Ehhhhhhhh                     AVGIFTNING ???????????????

• H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 20:40:13 följande:
    Jodå!! Det kunde varit en betydligt längre lista ska jag tala om
    Du är för go
  • H I L L A

Är det någon som säkert vet att det kommer en muddbyxa i retroblomman ?
    Enda printet jag fastnat för och köpt {#lang_emotions_embarassed}

• H I L L A
    mortillsju skrev 2009-07-24 20:45:24 följande:
    Den har jag sett!! Och tagit på så den finns
    VAR ?
    Mosen08 skrev 2009-07-24 20:44:36 följande:
    Japp den finns!! fick bekräftat av mysgrodan idag
    Aha ! Då MÅSTE jag nog köpa Men kanske är försent nu ?
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 20:46:18 följande:
    Nä, det ser ut som massor, men de är det inte ju.. Massor av små mössor tex *försvinnande små*
    Kommer retroblomman i hjälmis ? *vill ha*
  • H I L L A
    Zvartaliljan skrev 2009-07-24 20:46:42 följande:
    hon är 99 lång och kan ha overallen i 110?? Ser den inte lite stor ut Kan hon röra sig i den utan att det blir klumpigt? Bör jag satsa på 104 till Maia då som är 95 lång och väger 12-13kg?? Skitsvårt detta ju...Frågade innan men kanske någon mer är online nu, hur lång ska overallen vara nacke-fot för att passa en som är 95-98 lång i vinter?? (ja hon växer ju sakta så jag gissar på nåt sånt?) Regnbågsoverallen är 80cm, för liten??Hon är ju itne hemma så kan inte prova
    Jag har samma "problem"....
    Melker är lika stor/liten som Maia och jag hoppas han kan ha regnbågen i 98 som han hade förra vintern. Loves i 110 drunknar han i. Men jag tvekar också på en 104 {#lang_emotions_undecided}
  • H I L L A
    Mosen08 skrev 2009-07-24 21:04:49 följande:
    Här är retroblommorna och en suddig Moa
    Åhh sååå söt !!!
    Är det junior stl 92 ?
    Då kanske kanske min lillskrutta också kan ha den ? Eller kasnke inte, hon är bara 76 cm lång och 8 kg ju {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14