Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Mosen08 skrev 2009-07-24 21:14:27 följande:
    Tack!!   Det är baby 92 och den är rätt liten i strl, bara nån cm längre än tröjorna i 86... Hilda skulle nog passa perfekt i en 86
    Aha så den finns i babystl, nice !! VAR ????
  • H I L L A
    LJ2 skrev 2009-07-24 22:08:42 följande:
    måste känna på skaloverallen med då.. =)) tänk va bra o kunna fråga andra, som har provat olika märken o modeller

Här är min lilla i skaloverallen från pop -- kanonbra !!!! Rekommenderas !
  • H I L L A
    Emmsan skrev 2009-07-24 22:38:11 följande:
    går o skåpäter  hahah skrivber ner allt tusen tack för goa tips kan ju bjuda på middag mnmååååånga ggr nu
    Bra ! Då kommer jag som HATAR att laga mat
    mortillsju skrev 2009-07-24 22:40:16 följande:
    Finaste bilden ever *vad var det jag sa*
    Tack söta
    Älskar den overallen ! Ja, lurven också
  • H I L L A
    Emmsan skrev 2009-07-24 22:43:34 följande:
    o jag älskar ungen inuti den
    mee tooo var inne i ditt galleri och snokade lite och såg dina söta sommarbarn !! så cool Melker är när han står på bordet med kepsen bakåfram
    fan igår trodde jag att jag skulle krama ihjäl ungarna, du vet man tar i så tänderna nästan går sönder lööööööv kidsen {#lang_emotions_heart}
    mortillsju skrev 2009-07-24 22:44:59 följande:
    Hon är ju söt som socker den lilla tjejan. Underbar! Och vi ska helt kallt härma dig och köra lila/rött i höst *skäms inte alls*
    Tack gulliga du
    Inte ska du skämmas att härma den kombon, världens finaste ju
  • H I L L A
    LJ2 skrev 2009-07-24 22:50:54 följande:
    haha, ja men dom är ju alltid små.. =)) tyckte jag med om min "stora" tjej.. tills jag insåg att hon var huvudet längre än de på dagis.. o numera får stå länst bak i kyrkan på avslutningen för att hon e så lång.. precis fyllt 8 år o alldeles snuddar vid 140 gränsen min "lilla" stora tjej.. så jag tycker verkligen att in minsta e liten!! haha.. de andra var ju måånga cm längre än henne vid samma ålder.. =)) men tur det, så jag får ha kvar min bebistid läänge.. hon  ju min sista nu..
    När är din minsta född ?
    Kanske är lika gammal som Hilda ?
  • H I L L A
    Emmsan skrev 2009-07-24 22:53:34 följande:
    mmm de är för goa tja förutom hermans 6 års trots som gör mej toooookig nu :(
    Ohh nooo inte trots {#lang_emotions_sealed} det är INTE skoj i know
    Själv är jag förvånad (men mest såååå glad & tacksam) över att Loves trots bara försvann sådär poff {#lang_emotions_surprised}
  • H I L L A
    LJ2 skrev 2009-07-24 22:58:53 följande:
    080428 e hon född för o va exakt så ganska precis 15 mån nu =)) lilla söta pluttan =))
    Aha Då är min Hilda lite äldre, hon är född 1 feb 08. 1 1/2 år om 1 vecka {#lang_emotions_surprised}
    mortillsju skrev 2009-07-24 22:59:54 följande:
    Det är sällan jag ser nåt som ger mig så mycket habegär måste jag säga Men det kommer att passa S så bra att det inte går att stå emot. Jag måste bara lokalisera den lilavita Katvigmössan *pyttsväck*
    Å nej är den borta
  • H I L L A
    Jen80 skrev 2009-07-24 23:07:17 följande:
    God kväll i tråden !Kikar in efter att ha varit borta i evigheter. Hur står det till med alla??Här är det bara bra. Sitter här efter några glas vin och laddar upp inför bröllopet vi ska på imorgon. Är tillbaka efter 5 år som nykter. Känns riktigt härligt måste jag erkänna haha...Underbara bilder i BT!
    Hej !!! Det var längesen
    Så Ava ammar inte längre ? Vad hittar ni på i sommar ?
  • H I L L A
    Jen80 skrev 2009-07-24 23:16:15 följande:
    Jättelänge sen ju !Jo, hon ammar lite, fast väldigt lite. Inatt sov hon hela natten men vaknade vid 5 i morse, ammade och somnade om. Imorgon ska vi på bröölop utan barnen och mina föräldrar ska vara barnvakt. Vi kommer hem på kvällen/natten men jag ska ju dricka och jag hoppas hon inte blir alltför arg om hon får utpumpat på flaska eller välling om hon vaknar på natten. Men det ska nog gå bra. I annat fall blir hon förbannad en stund, inser att hon inte får nåt annat och tar flaska. Tar det rätt lugnt i sommar. Har varit på Astrid Lindgrens värld, ska väl till Ölands djurpark och på Duran och Mollan (rekommenderas starkt om man ska till Kalmar i sommar under en onsd/torsd). Själva?
    Vi har flyttat och donat med det halva sommaren känns det som, men nu är det färdigt, skönt !
    Men vi har hunnit med Liseberg och 1 vecka på stranden i allafall Och nu är makens semester slut så allt är i vanlig ordning igen. Vi är ganska sugna på en utlandsresa i augusti/september, men vi får se hur det blir.
    Nu vill vi se lite nya bilder !!
  • H I L L A
    LJ2 skrev 2009-07-24 23:19:46 följande:
    nä.. nu blir det nog sängen för min del.. *kurera mig massor!!*nattis på er !!
    Natti natti

Jag ska också krypa ner i bingen nu.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14