Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 14:10:08 följande:
    Ja jag är faktiskt riktigt stolt!! Det har tagit emot nåt så hemskt, riktigt värker i hjärtat när man skickar iväg vissa av dem  Men kan skvallra om att min "sparalåda" är rätt välfylld åxå
    haha kan tänka mig att spara lådan är full

jag ska sälja ca 10-20suits i höst. *stolt*
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-07-08 14:11:21 följande:
    Butte: Har du varit nere på LLM och kikat?
    nee inte än.. vet inte om jag struntar i det.. har ingen möjlighet denna veckan alls
    Incommunicado skrev 2009-07-08 14:11:31 följande:
    Jag tycker pippi med gula kantband var snyggare än orange, hoppas de gått i prod.
    tycker jag med
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 14:13:42 följande:
    Tror jag har 4 lammsuits plus body,byxa o rånarluva i den lådan Sen en drös kaniner och uttrar åxå Å e de 92:or som åker?
    hmm ja några 92or är det nog

4 lammsuits räcker det inte med en jag har i och för sig två kossa suits och en kossa body i min spara låda
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-07-08 14:17:30 följande:
    Jag hinner inte heller denna veckan. Tror jag väntar tills mer blir släppt i så fall. Nu har man ju skickat in en bestllning också så då kan jag vänta.
    ja precis!
    mortillsju skrev 2009-07-08 14:15:51 följande:
    Är det bara jag som gillar den där rutiga koftan på framsidan på Molokatalogen? Jag tycker den är lite fin. Men tror inte att S tycker detsamma
    jag tycker den är jättefin men säkert hutlöst dyr
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 14:21:22 följande:
    Ja det krävs en enorm känslomässig avstängning för att klara av det Igår när jag rensade åkte faktiskt ett par plagg tbax in i garderoben, de va inte så bra iofs
    vilka åkte in igen??
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 14:24:51 följande:
    rååååsa pricktunika o muddbyxa   har dom iofs i linne,leggings,babybyxa,nattlinne,hjälmmössa, men de gick INTE att sälja den tunikan o byxan ändå
    haha sötis då

allt ditt snack gjorde mig traderasugen så nu åker det ut en del... *away fortsätter fixa med t*
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 14:49:48 följande:
    Oooooo... spännande
    hehe inget för dig dock
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 14:47:03 följande:
    Ja dom prickarna e lite sentimentala sådär... Bubblan hade dem som baby Dessa har jag åxå lite feelings för, lite så där att man hajjar till om man ser dem nånstans *gamla favvisar*
    men åhh sötisen då
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 14:59:18 följande:
    Får se om denna Bubbla får hår eller om hon kör som pappa sin  Bekvämt o lättskött iofs

haha här är isabel i samma prickar och inte ens två år. vilken skillnad i hårväxt
    ida får hår när hon blir 3 ska du se
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2009-07-08 15:02:10 följande:
    Det kommer Såhär såg August ut när han var nästan precis 4 år, aldrig klippt och med bara lite fjun på huvudet bara några månader senare hade det växt till sig lite i alla fall, och vi har fått börja klippa honomMen han var näst intill kal på huvudet fram tills han var 3,5 år
    haha sötis

jag tycker att det är så kul att det är så olika .. isabel har en kompis som är 1år äldre och kompisen har tuuunt fjunit hår och jättekort och så kommer lilla isabel med sitt hår ser kul ut när dom leker
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 15:03:41 följande:
    Apropå HÅR
    haha sötnosen se hon fick ju hår till slut
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14