Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ängeln83 skrev 2009-07-09 11:08:59 följande:
    Då ska jag spana in den Är sugen på att beställa pippi byxorna och lila stars linnet men frågan är om jag hinner få det tills imorgon isf?, tveksamt va?
    beställ från est.. då borde du få dom imorgon
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 11:09:19 följande:
    Å jag som la bort dom bysserna på salgen *attans* Åååååångrar mig
    guuud vad dumt {#lang_emotions_tongue_out}
    mortillsju skrev 2009-07-09 11:10:38 följande:
    Åh det låster fint med turkos tröja till.
    ja muddfärgen är lite svår.. liksom laxorange
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-07-09 11:14:56 följande:
    Butte- vilka härliga bilder i BT! Nu blir jag så sugen på det lila linnet. Har ju samma brallor hemma. Och fjärilsklänningen är helt underbar på Isabel!
    tack åhh men gud det lila linnet är en självklarhet till noel juuu
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-07-09 11:16:56 följande:
    Vilken storlek ska man ta? Räcker 92 eller bör man ta 98? hur är höstens storlekar?
    hmm jag köpte 104 men det är ju för stort... köpte det till isabel eg och lillebror nästa sommar... men 92 kommer säkert funka på noel.. 98 med men kommer bli något långt.
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-09 11:17:32 följande:
    Ja jag förstår det. Jag hade tänkt att ha dem under nån velourklänning kanske. Det tror jag blir fint. Och en turkos tröja hade varit fint till Saga med. Lilla I är ljuvlig i sin fina klänning. Jag förstår att hon gillar den.
    jaa oohh katvigs turkosa velourklänning måste jag prova till!

tack hon verkligen älskar sin danseklänning som hon kallar den
    Duntoffla skrev 2009-07-09 11:20:23 följande:
    Då kör jag på 92. Han har ju 92 i vårens linnen men 98 i äldre kollektioner.
    det blir nog toppen
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-07-09 11:25:23 följande:
    ButteVar nyss inne hos EST och kikade men brallorna fanns bara upp t 86 ju, vilken storlek har du köpt?
    jaha då var det nog jag som knep 92orna kolla llm, annacill mfl
    SmillaMilla skrev 2009-07-09 11:25:44 följande:
    Butte: Underbara bilder i bt! Bia passar super i vovve tröjan.Busbellan: Såååå söt Ellla är i dag!
    tack
  • Buttelina
    saturnina skrev 2009-07-09 11:30:52 följande:
    Butte, vilka fina kombinationer. KikKid & Molo var ju sklippta & skurna för varandra.
    tack så jättemycket
    ängeln83 skrev 2009-07-09 12:06:05 följande:
    Nån som vet hur pippi muddbrallorna är i storlek? Var det dom som var stora i midjan?
    jag tycker inte dom är så stora i midjan. jag har 92 till lillebror men 86 hade säkert funkat. de passar isabel 98cm med mudden utvikt..
  • Buttelina

saturnina: sicka goa bilder och fiina pelargonkransar svider lite dock att du dragit sönder en massa fina pelargoner
    Finaste bilden var ju bara bäst

busbellan: underbara lilla sötisen du får införskaffa linnen till alla dina babybyxor i strl 86 så kan du ha dom som knikcers om 1-2 år

• Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-07-09 11:50:59 följande:
    Måste bara berätta Nellys roliga kommentar när jag kom upp med posten...Nelly: paket till mig?Mamma: NääNelly: ( super förvånad) Inte?Mamma: Nää man kan inte få paket i posten varje dag.Nelly: ( med super förvånad röst) Näähäää hihi min lilla tos fia
    haha sötisen
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-07-09 13:13:15 följande:
    ButteÄääh din lilla skit Tror iof 86 blir kort på längden till Liam, vanliga Molo bralls i 92 är ju för små. Men jag tror jag väntar med beställning tills efter semestern. Är lite halv velig om man ska ha byxorna överhuvud taget eller om jag ska satsa på pippisar till pyret ist.
    jaaa men köp en liten pippisuit istället oj är molos 92 för små för honom??? stora killen ju
  • Buttelina
    saturnina skrev 2009-07-09 13:31:56 följande:
    Hej! Har inte söndertrasat några pelargoner, jag lovar. Svärmor har ca 30 stycken, så jag tog ett par kvistar på varje pelargon - det mår de bara bra av. Jag skulle aldrig döda dem. Hoppsan, bildis blev visst totalbombat, jag får nog ta de andra kombosarna imorgon.
    ahh bra blev lite nervös där ett tag jättefina bilder
    ängeln83 skrev 2009-07-09 13:23:55 följande:
    Ah, antingen suit eller body.Jaaa, iaf dom med print, 92 sitter super tajt på honom.
    ojdå men pippibyxorna passar honom då... jag tycker han hade varit cool i badgesbyxorna!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14