• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ot, men va på bvc idag.. inte varit där sen -års!! så 4 mån sen...
    då va hon 9200, 75,5 cm...

hade sina 74 kläder lääänge
    sen hade hon 80.. o jag tyckte hon typ använde de 1 ggn, sen blev de för små o jag fick byta till 86..
    idag fick jag förklaringen =))

lilla stora tjejen är 82 cm o 10500
    har växt massa cm på 4 mån!!!
    inte konstigt om hon hoppade över 80 närapå.. !!!

6,5 cm på 4 mån!!! hon har gått ganska sakta i linje innan ju, nu var den väldigt mycket pil uppåt på längden

så.. nu kan jag verkligen börja leta overall på allvar, lättare när man vet hela total längd med.. även om man kan mäta lite på henne..

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    bittersweeet skrev 2009-08-31 20:52:08 följande:
    Jag tänkte ta tag i tradera nu och undrar om det är nån idé att använda prolistern eller krånglar den bara?
    nya auktioner syns inte på t just nu om du hade tänkt ladda ikväll..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    bittersweeet skrev 2009-08-31 21:01:48 följande:
    Då kanske jag tar mig i kragen och kör manuellt...
    men inga annonser alls syns, oavsett hur du laddar upp dom..
    nåt strul med tradera..
    nya bud syns inte heller.. nån gång efter fyra kom vi fram till i andra tråden..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    bittersweeet skrev 2009-08-31 20:59:57 följande:
    Blir nästan lite nervös att min tjej ska spurta sådär :S har massvis i 80 juuu och precis börjat använda den stl...
    jag hade faktiskt, varför vet jag inte *sjätte sinne* köpt i 86 ist.. =) trots att hon hade 74 just då.. (salgen i maj).. nåt enstaka 80 bara,, resten 86.. vilket jag e glad för nu!!!
    hua.. tänk om hon inte kunnat ha sina suit mer är 1 mån???? *ryser*

åhh.. hennes butterfly i 80 börjar sitta kort i benen,,, vill inte bli av med den.. =(((
    den e ju sååå fin..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Everlonn skrev 2009-08-31 21:08:52 följande:
    hmm, jag har ju massa som går ut ikväll ju..menar du att folk inte kan buda?
    jo.. buda kan man göra.. men gör ett sök på "nåt" märke..
    kolla vad budet ligger på i listan, o klicka in dig på några sen så får du se..
    buda kan man.. jag provade.. o har lagt ett annat bud..  men man blir lurad i listan..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    bittersweeet skrev 2009-08-31 21:12:58 följande:
    Oj!! Nä, då blir det inget inget tradera för mig... Får hänga här ikväll istället Jobbigt för alla som har avslut ikväll :S
    *harklar* jo tack.. jag märker det på buden!!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Milliz skrev 2009-08-31 21:13:07 följande:
    Va är det något strul med T? Och jag som har några auktioner som snart går ut i kväll.. (ingen annons) Går det inte att lägga bud eller?
    jo.. buda kan man göra.. men gör ett sök på "nåt" märke..
    kolla vad budet ligger på i listan, o klicka in dig på några sen så får du se..
    buda kan man.. jag provade.. o har lagt ett annat bud..  men man blir lurad i listan..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

men varför i H***e funkar det inte o lägga in bilder i bildtråden för mig???
    jag har förmisnkat, klippt o klistrat o provat allt..!!!!! en bild som e 38,5 kb ska ju funka??? o i jpeg format?????

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Milliz skrev 2009-08-31 21:33:42 följande:
    Jo, det ska funka.. Skumt.
    jag har provat att klippa ut, klistra in, provat att dra dit den i nytt inlägg, o provat att kopiera...
    händer NADA..
    kan man ha nån inställning på datorn?? men det funkar ju o ladda till t o på min bildsida ???
    jag har ju en såå söt bild på lillan som jag vill ha ut!!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Buttelina skrev 2009-08-31 21:34:33 följande:
    har du lagt in bilden i ditt galleri och är du plusmedlem??
    ja o ja... 
    *provar ÅTER igen...*
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14