• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-09-03 21:20:41 följande:
    Här har det just blivit ungdom å damen älskar sina tapeter med skor Hon vägrar att lämna dom om vi flyttar "du SKA måla över dom tapeterna om vi flyttar det är MINA skotapeter"   *ego unge* Jag lååååvar hon ska få exakt likadana i nästa rum!!!
    sko tapeter?? *nyfiken*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-03 21:24:27 följande:
    Oj!  ha ha ha fullt ös i det huset hör jag När jag tapetserar så gör jag allt på golvet.. Täcker ytan med tex papp eller plast som jag tejpar fast sen geggar jag där och sen kastar jag allt när de är klart..
    då e jag inte dum!! tänkte med att jag skulle ha nåt ställe o tejpa papp på.. =)  o sen kleta på det.. bara o byta om det behövs ju =))
    nackdelen e att det är på golvet, så man får krypa..
    men hellre det kansek än att torka limrester..!!!! dom e ju så skitsvåra o få bort!!

hmm.. mitt vardagsrum räcker ju till med råge iaf.. o hallen 'inte lika brett..*
    måste fixa barnvakt hör jag.. kan inte ha dom springandes mitt i allt.. =))
    tur mamma o syster 1 o 2 e snäll o bor nära

oj vad jag längtar nu!!
    inte riva o slipa o spackla.. men börja få upp det!!! o bort med hyllan, o upp med tavellisterna.. =)))
    oj vad fint.:!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Fiffa5 skrev 2009-09-03 21:34:44 följande:
    Någon som vill vara smakhjälp? Jag vill shoppa tröjor till mina flickor men kan inte bestämma mig. Funderar på: idaT blå elefant Katvig grön/lila (men den är ju så dyr) Småfolkströjor (30% på annacill nu) Villervalla lavendel Hmm, vad ska jag välja?? Gillar om det går att matcha till röda byxor, eller grå.
    vilken av småfolk då isf?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-03 21:33:04 följande:
    Ja dom e oslagbara!! Å kanonroliga att sätta upp åxå
    blir nog nåt "tjejigt" nästa gång, inte "flickigt" som hon har nu =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Greksmurfen skrev 2009-09-03 21:37:59 följande:
    lj2 såg du klänningen?? 
    hej.. ja. såg den.. men kan inte bestämma mig för vad jag tycker om den..
    han e inte hemma så har inte kunnat fråga han om smakråd =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Everlonn skrev 2009-09-03 21:51:21 följande:
    Bus somnade i sin egen säng!! Får vi se om hon sover hela natten i den oxå
    oj vilken tjej!!! {#lang_emotions_sunny}
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    SmillaMilla skrev 2009-09-03 22:18:15 följande:
    Hoppas att detta inte är någon här i tråden www.familjeliv.se/Forum-4-51/m46964953.html
    oj.. jobbigt läge..
    låter ju som denna..
    vissa "gamla medlemmar" e såklart tajta, men jag iaf upplever inte att folk struntar i att svara.. ? det går fort som sagt här, o ibland missas det.. ibland kan itne de personer som e inne svaren,, o ibland får man helt enkelt fråga lite senare på kvällen eller en annan dag..
    om jag inte kan svaren brukar jag faktistk låta bli att svara, e det dumt?? *funderar*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Everlonn skrev 2009-09-03 22:33:28 följande:
    Om nån vet får ni gärna inboxa! Sängen lockar massor nu...fast vad tomt det blir utan liten Bus  Det är ju faktiskt jättemysigt att pussa på henne när man ska sova ju! Åhhh min lilla bäbis är stooor och mamma får inte mysa mer Det var helt klart en jättedum idee att köpa säng till henne! Fattar inte var jag fick den knasiga iden ifrån Fast kunde ju vara lite mysigt att maken får flytta tillbaka till sängen förstås
    haha... o så säger du att det e sängen som lockar nu va
    PYTTsan heller {#lang_emotions_tongue_out}
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Everlonn skrev 2009-09-03 22:20:20 följande:
    Fast det låter lite som denna tråden..kan ju vara lite svårt att ta sig in när man är nykomling..men man får ju bara vara aktiv så går det ju
    jag vet ju det tex.. i början va det lite si o så.. klart de "gamla" pratar mer..
    men e man inne ofta så börjar namnet bli bekant verkar det som.. ? nu får jag iaf svar om ni vet svaret tycker jag =))
    *o jo, jag pratar om annat med nu än bara de frågor om kläder jag undrade i början*
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14