• Pimm

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-09-25 08:26:36 följande:
    Godmorgon!Nervös mamma här idag. Michaela är på endagskurs för att ta moppekort, så att hon snart kan köra sin epa.
    Godmorgon

Min lappis bröt ihop igår kväll så jag kunde inte hänga med i snacket mer:( Men duuuuu...jag har tänkt på Katvig inatt och vill också åka dit ändå. Tror du det finns plats för mej eller om inte annat fylla en bil till för jag kan köra? Jag kan bara den sjätte för jag måste ordna barnvakt till Milo och det går den dagen. Vad tror du? finns det en chans:) Jag bor ju här vid nikki2006
    Vardagen är viktig och måste bevaras med omsorg:)
  • Pimm
    saturnina skrev 2009-09-25 08:42:04 följande:
    Ok! Shit, jag har aldrig varit på någon salg, låter ju så där adrenalinstinnkul.
    Hihi inte jag heller och jag vill så gärna testa att bli hooked:)
  • Pimm
    lillronya skrev 2009-09-25 08:45:10 följande:
    Vad roligt att du vill med!Vi kan väl samla ihop vilka som vill och kan inom några dagar. Och då ser vi ju hur vi kan sätta ihop folk i bilarna.Jag åker också helst på tisdagen och det verkar som det är flest som kan då.Så vi kollar väl hur vi får ihop det.
    Ja det låter som en bra idé:) Nu gäller det väl att slänga ut lite på T då om man ska finansiera detta{#lang_emotions_embarassed} Jag ska ju till Ullared den 13 okt också.
    Håller förresten tummarna för eu-kortet, minns hur nervös jag var när Linette skulle ta sitt!
  • Pimm

Nej nu måste vi göra vid oss här och ge oss iväg och handla bröllopspresent till en väninna..bröllop imorgon och första gången jag ska lämna min son mer än ett par timmar. Har svårt för det men måååste ju någongång:)

• Pimm
    Zvartaliljan skrev 2009-09-25 14:04:43 följande:
    Åhh nu ringde F o frågade vad jag ville ha för godis Han skulle köpa hem en stor påse till mig för o pigga upp mig sa han Hihi...jag sa att några månaders sängliggande kombinerat med godis lät inte särskilt bra för figuren...men det sket han i o då gör jag det också
    Sött gjort av honom!! och figuren är väl inget att hänga upp sej på du har ju bebben att skylla på. Läste om din svanskota och tycker verkligen synd om dej! Det ställer ju till det så mycket men huvudsaken är att du blir bra snabbt igen. Vi ska nog underhålla dej i din säng med din lappis:) Jag ställer upp! :) Så fin gula faranmössan blev!
  • Pimm
    lillronya skrev 2009-09-25 14:19:24 följande:
    Tjo hoooo Michaela har klarat moppeteoriprovet!!Ursäkta jätte-ot, men jag hade ingen annan att berätta det för här.
    Superkul och framförallt duktigt av henne!! Stort grattis till föraren...nu ska jag nog hålla mej inomhus ett tag..hihi ;-D
  • Pimm

Ohh vad jag önskar jag hade mer märkeskläder att slänga ut på T..hmm..tycker jag har rensat bort det jag inte vill ha. *OT* la ut min vävda bärsjal på ett lågt pris för ett par veckor sedan men ingen nappar, kanske bättre med Blocket på en sådan sak? Har ni sålt sjal någongång?
    *funderingar*

• Pimm
    Busbellan skrev 2009-09-25 14:35:24 följande:
    Hej på er tjejer, hur är det med er?Idag har vi haft första tentan, det gick nog helt ok Ella är sjuk igen. Hon hade ju feber tors-fre förra veckan, pigg över helgen, sen feber mån-tis igen, pigg ons-tors och så feber i natt igen.Kände att det var dags för ett besök på vc idag och hon hade lunginflammation, sitter på vänster sida, den sidan hon har sämre kapacitet på.Ja, där rök vår Ullaredresa imorgon alltså...
    Stackars Ella!! ja och stackars dej för att du inte får åka till U, det är ju en höjdpunkt i vardagen! Hoppas hon blir bra snabbt igen. *kryapåkram*
  • Pimm
    melizza skrev 2009-09-25 15:27:07 följande:
    Pimm: jag sålde min vävda och elastiska sjal på sjalbarn.se och patapum bärselen gick jättebra på tradera
    Ja där har jag också sålt men just denna verkar ingen vilja ha? anser själv att det är en av dom bästa sjalarna. Fast sätter jag ett lägre pris så går den kanske men man vill ju inte förlora mer än hälften på bara 6 månaders användning.
  • Pimm

Funderade på Katvig. Jag ska ju också dit bestämde jag inatt:) Men funderade på om det inte är billigare att köra över bron för då hamnar man ju i Köpenhamn. Iaf om vi fyller en bil från området runt Landskrona och mot Malmö. Räknade på min körning och den blir ca 500 kr t/r, 100 spänn per näsa om man fyller en bil. Vad tror ni om det om man jämför med färjan vad hamnar man på då?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14