Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

snigelina skrev 2009-09-29 08:53:37 följande:
    Du är inte korkad Gastric bypass-operation, dvs fetmaoperation eller viktoperation eller vad man nu vill kalla det Ojdå, min röst verkar normal, tack och lov
    åh vad härligt!! Grattis!! {#lang_emotions_flower}
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian

God morgon tjejer! Kikar in en sväng, har sovmorgon idag, skönt.

Ska strax plåta lite NS jag köpt o lägga in i den trådens bildis, el så lägger jag med molomössa på samma bild och tivingar er se också.   Gjhorde ju riktigt häftiga fynd på T förra veckan som nu kommit, helt nya plagg för 125-203 kr per st - jeans och wctjackor.

Jag börjar känna mig riktigt trött o stor, längtar tills bebbe ska ut. Tror inte jag kommer att orka heltid ända fram som jag i princip tänkt mig, det slår ut mig helt när jag är hemma, orkar inte fixa el leka så mkt då.

• Damien och Adrian

jag har förresten testat Damiens juniortröjor st 92 från denna Molokollektionen, bl a lightströjan (remington tror jag den heter?) Den är längre i modellen, långa ärmar men annars lika bred som baby92. Så med uppvik på ärmnen kan han ha tröjan... lustigt! De måste vara ovanligt små, för jag har masor med junior i en låda som väntar och många ser gigantiska ut.

• Damien och Adrian
    JuliaochNelly skrev 2009-09-29 09:14:29 följande:
    det är dom..jag har den med tåg i junior till viggo...med ett uppvik på armarna så går det perfekt & den är till och med lite smalare i modellen än äldre baby 92 vi har.
    ja, det är trist för jag köpte tåg i baby92 och sen i 92junior, men de kan han ju nästan ha samtidigt nu.
    Smultronhjärta skrev 2009-09-29 09:18:42 följande:
    God morgon!Det verkar som om Molo har ändrat modell på några juniortröjor iaf*äntligen*Jag har många jr tröjor i växalådan som alla kommer att få flytta för att de är för breda så snart jag fått undan annat som också ska ut på T
    jag gillar att de är smalare, men trist att de är så nära baby92, det hade man inte väntat sig.

Jag har massor med 92 och 98 i växalådan men jag tror de passar när de blivit lite större? Jag ska inte rensa än iaf, jag har förhoppningar. Köpte massor för något år sedan som jag går o väntar på...{#lang_emotions_dreamer} men skicka mig ett mail när dina 92:or åker ut. Då har jag köp-nu-knappen i beredskap.
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-09-29 09:28:08 följande:
    Ska komma ihåg det..likaså inför orange appleprint Här kommer de inte funka eller jo de fungerar, men Småfolk sitter så mycket bättre på Max sparrissmala kropp..Molo jr 92 kommer hinna bli för korta i ärmlängd innan de sitter någorlunda på bredden
    bra att du kommer ihåg det! Jag har en hel del t-shirtar lyckligtvis så det kanske inte påverkar de plaggen så mkt.

JuliaochNelly skrev 2009-09-29 09:25:56 följande:
    Jag gillar verkligen den smala modellen mina barn är två smalfisar & denna sitter mycket bättre på viggo än dom äldre gör. Ååå jag kan tänka mig att smultron mamma sitter på massa godingar...du vet var min inbox är då ni ska skiljas åt Nää då är det trist...men jag köpte ju den med däckspår på armarna i 92 baby & den var super stor och vid som ett segel
    jag gillar också den smala modellen, men inte kul när de passar samtidigt...

jag har lagt in bilder i BT, såg när jag fixade med kameran att jag hade IdaT, Molo och Småfolk med jag inte lagt in, så helt OT blev det inte.
  • Damien och Adrian
    {#lang_emotions_yell} På T finns det numera en tjej som är helt ny som säljer Molokläder och ahr exakt mitt alias (vad är oddsen för det?) utom för en siffra som är 0 istället för 1... vi säljer samma typ av saker, kanske blandas vi ihop vad gäller omdömen sen o annat, usch. Hoppas hon sköter sig.
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-09-29 09:38:50 följande:
     På T finns det numera en tjej som är helt ny som säljer Molokläder och ahr exakt mitt alias (vad är oddsen för det?) utom för en siffra som är 0 istället för 1... vi säljer samma typ av saker, kanske blandas vi ihop vad gäller omdömen sen o annat, usch. Hoppas hon sköter sig.
    obs ingen reklam, jag säljer inget alls på T just nu!!!
  • Damien och Adrian
    JuliaochNelly skrev 2009-09-29 09:53:18 följande:
    ja det är ju likt men jag hajade till på kiruna direkt, jag minns inte alls var du bor men inte va det kiruna  men det är som det finns en som heter bias_mamma jag tänker direkt på butte varje gång
    haha, ja Bias mamma har jag också tänkt på! Och det finns några fler som är förvirrande.

Hoppas fler minns att jag inte bor i Kiruna då. Det behöver ju inte vara negativt jag blev lite konfunderad bara, lätt att blanda ihop..

dax att fixa lite, ska till mvc om en timme. Min fantastiska man kommer o hämtar mig, han har varit med på ALLA besök i båda graviditeterna, han är väldigt aktivt deltagande vilket jag uppskattar. Och det är han själv som väldigt gärna vill.
  • Damien och Adrian
    Kristyr skrev 2009-09-29 10:01:02 följande:
    wow vilken man!
    ja han är en pärla, jag är väldigt lyckligt lottad. {#lang_emotions_heart}
    Smultronhjärta skrev 2009-09-29 10:05:17 följande:
    Tror inte att du behöver oroa dig för säljarens nick..Och visst är det roligt med engagerade män! Min man har gjort detsamma vid mina graviditeter- man blir nästan lite stolt över sig själv som lyckats knipa en sådan karl Eller hur?
    Ja, precis så känner man. Andreas säger samma sak lyckligtvis, han undrar hur han lyckades knipa mig, så vi känner oss båda väldigt stolta. Det är väl delvis det som gör att förhållandet är så lyckligt, man är på samma nivå.

Nej jag tror nicket eg inte spelar någon roll - om inte personen klantar sig rejält och ofta.
    saturnina skrev 2009-09-29 10:34:10 följande:
    Min man var med de första 2 graviditeterna. 3:an var svårare eftersom vi flyttat och jobbet låg mycket längre bort, men han försökte ändå till och från.Jag tror jag blir skogstokig. Det är kläder precis ööööööverallt.
    skönt att fler gör så! Tvättar du el rensar du garderober???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14