Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

God kväll!

Vad händer här?

Vilket skitväder vi har! Inget att göra så det blir dyrt med all spontanshopping

Shoppade lite LIndex och POP idag.

ängeln83 skrev 2009-07-09 22:27:02 följande:
    OT men vilken färg är finast? Lutar mest åt den orange men gillar dom andra också. www.blocket.se/alvsborg/Emmaljunga_Scooter_2_... www.blocket.se/alvsborg/Emmaljunga_Scooter_2_... www.blocket.se/alvsborg/Emmaljunga_Scooter_2_...
    Tycker den turkosa är fin
  • Duntoffla
    Everlonn skrev 2009-07-09 22:30:59 följande:
    Äh, molo som skyller ifrån sig för att deras mörka print inte håller måttet ibland Tror jag i alla fall Så i år försöker de nåt nytt.. Förresten visste ni att den stickade klänningen inte får tvättas??? Alltså INTE ALLS!!! Inte kemtvätt heller!! Får inte bli blöt!!Helknäppt! Barnkläder som inte får tvättas *skakar på huvudet* Klänningen får bara vädras...hur vädrar man bort texketchupfläckar?? ha ha
    VA?? Ett barnplagg som inte går att tvätta?Ehh...
  • Duntoffla
    isako skrev 2009-07-09 22:40:32 följande:
    hahahah Vågar väll knappt säga det här men jag har ett par strlk 24 liggandes i min låda... Typ lagom om ja... si så där 2 år hahahah Men Kuuuunde inte låta bli!
    Hur stor är växalådan egentligen?
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-07-09 22:46:46 följande:
    Men alltså WTF...nu ere ju bara shorts o byxor som får plats i Liams resväska, hans kläder måste växa rejält *skakar på hövvet*, hur många resväskor kan man ta med?
    Apropå shorts, vilken storlek har du i Plastisocks shorts till Liam?
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-07-09 22:52:33 följande:
    Jag har köpt både 86/92 o 98/104, båda sitter kanon bra, den större storleken lite längre bara. Ska du köpa? Dom är verkligen helt underbara *favvisar*
    Jag funderar på dem. Vet du om de finns på rea någonstans? Vad tror du en knubbis som Noel bör ha? Han väger väl 14-15 pannor och är kanske 87-89 cm lång eller något
  • Duntoffla
    isako skrev 2009-07-09 22:59:56 följande:
    Jag har börjat göra sett. O tar med 2-3 extra. På så sett allt redan kombinerat o klart o det blir inte att man slänger i 17 Tshirtar o byxor bara för att man inte har ngn "plan" lixom
    Så gör jag med. Då blir det inte tokmycket.
  • Duntoffla
    Raihana skrev 2009-07-09 23:12:35 följande:
    Sen måste man ju ha lite plats för alla hemska kläder släktingarna köper och ska skicka med hem.......jättesnällt men nej tack!
    Haha...Tur man slipper sånt
  • Duntoffla

Åh, jag är sugen på det lila linnet med stars på från Molo men vill inte betala 30 spänn i frakt för EN sak. Någon som sett det billigare ngnstans?

• Duntoffla
    LA Woman skrev 2009-07-09 23:22:24 följande:
    Jag berättade ju om brossan som satt på akuten i drygt 7 timmar förra veckan med en spricka i foten..idag var han inne och röntgades igen, rutingrej tydligen...då upptäcktes att smalbenet är brutet så imorgon ska han opereras. Märkligt att de kunde missa det tycker jag, tacka fasen för att han haft ont i drygt en vecka!!! Han skickades dessutom hem med 8 alvedon....
    Nej fy, hur kan det ha missats?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14