Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LJ2 skrev 2009-07-22 22:36:44 följande:
    jag bor lite utanför jkpg =)) men ingen vet vilken liten håla det e, alla vet vart jkpg är nånstans =))  vart ska ni?? så jag vet åt vilket håll..
    Uppåt Dvs Stockholm
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2009-07-22 22:51:11 följande:
    eller åker ni mindre vägar? gamla E4 går rätt genom här
    Vi kör vägen som GPSn säger
    LJ2 skrev 2009-07-22 22:57:49 följande:
    nu ska jag krypa till sängs.. fortfarande sömn o ta igen efter metallica ju men värt det.. Everlonn, hör av dig om vilken väg ni åker, jag e hemma o har "rastplats" för barn.. (studsmatta, sandlåda, gungställning o lekstuga) ( alt 3 rum med leksaker plus ett vardagsrum som numera är ett lekrum) godnatt på er.. =)
    Åh, så bra det låter! Älskar att träffa folk från tråden för vi har ju hobbyn gemensamt Fast vi har ju redan träffats lite på salgen innan Vi tar gärna en liten körpaus hos dig om ni är vakna och har tid för oss
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-07-23 10:37:30 följande:
    Hej flickor! Fy vilket höstväder det är.. Smultron: ååhhh det börjar närma sig nu för dig ju! När är det beräknat? Jag förstår din namnångest... Vi hade inga killnamn, för det skulle ju va en tjej. Det var det INTE och killnamn hade vi typ inga. Men det tog bara några timmar innan vi såg att det var en liten Milo.. Så det löser sig säkert när fiabiffen ploppar ut om inte innan!
    Hej hej *vinkar lite*
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2009-07-23 11:18:10 följande:
    Hej hej alla härinne =)) fy vilket tråkigt väder ute nu! ska tydligen spöregna senare idag, så de rekommenderar att man ska va inne om man absolut inte måste ut???? hua.. leklera e bra o ha hemma till rastlösa barn Everlonn: säg till på typ sön vilken tid ni tittar förbi då =)) jag kan ha frukostbuffe framdukat om det nu blir vid 8-9 vill säga är det senare så fixas det fika ist =) tål / äter ni allt?
    Ååhh, vad gulligt av dig !!! Vilken lyx!! Vi äter allt, Bus tål inte jordgubb, kiwi eller mango men det brukar man ju inte ha vid frukost Ska bli kul att ses igen och få se dina barn irl oxå!

{#lang_emotions_heart}*snäll du är*{#lang_emotions_heart}

Kollade av och det är ca 20 mil från oss och vi tänkte köra vid 6 på morgonen, med någon liten paus så borde vi vara där vid 8-9
  • Everlonn
    JuliaochNelly skrev 2009-07-23 12:00:57 följande:
    Så nu blev det en hallonröd overall med space rosor väpnar luva och pippi väpnar luva. Inga vantar dock tummvantar är ju så opraktiskt på större barn.,...Tror ni lillebror kan ha en orange?
    Orange är jättefint!!
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2009-07-23 12:09:47 följande:
    Klart man ställer upp, (o e ju så kul o spännande! ) sist hann man ju inte prata så mycket.. dock fick vi ju bra bra tips av dig, jag FICK 6 plagg gratis av han, plus att han tog mindre pris för "småsaker" till lillan =)) mina barn brukar vakna kvart över 7, halv åtta ca, så perfekt med frukost för dom ( de äter liite välling först, ja de 2 små då ) nä.. brukar inte ha det till frukost.. frukt är mer mellanmål - efterrätt för oss =) Ja, alla 3 är hemma dessutom.. så får träffa mina vildar då så spännande =) får höras närmare sen då så du får vägbeskrivning (enkelt o hitta!!!) o telnr med om nåt skulle hända/ändras eller så =) nu ska jag ta o lägga lillan en stund , o försöka ta kort till T, sånt väder ute så passar såå bra då =)) passa på innan maten ska påbörjas om nån timme.. medan lilan sover.. de andra klarar sig ju själv o leka..är inne senare igen.. =))
    Honom ska vi hålla koll efter på nästa salg! *favorit-molo-gubben*

Inboxa allt sån info är du gullig så ska jag lägga till att vi ska inom dig på min lista "att göra"

Åhh, vad kul Bus kommer att ha, liten vilding hon oxå! Blir jättebra för henne att få leka av sig lite! *TACK!*
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-07-23 19:49:22 följande:
    haha nu har Maia dragit fram ett blått lakan på köksgolvet...hon har gått till stranden säger hon...o så leker hon att hon badar med hennes bebis...men istället för någon av hennes dockor så använder hon trosorna som bebis o så har hon självklart tvingat av pappa kläderna också...han fick inte ha dom på sig på stranden så jag har två näckisar i köket, tur man inte har nyfikna grannar
    Vilken underbar bild det frammanade
  • Everlonn
    LA Woman skrev 2009-07-23 21:10:56 följande:
    Tack!!!! Jättefina tips!!!!
    Boris Bus har 50% på allt
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-07-24 14:15:28 följande:
    Hittade dessa som jag totalt glömt bort att jag hade Vad tycker ni om Katvigjackan och västen?? behålla eller inte??? Tror inte jag kommer använda dom när jag har så många andra finare MAT-anoraken är för stor...men resten tror jag passar Ett par av Molobyxorna får åka dock...lutar åt de grönaMolo strl.92, Hummel 104 och Mat strl.3år. Tror nog att MAT kommer passa men inte de andra två, vad tror ni?? Maia är 95cm lång nu o växer ju saaaaaaakta
    Ååhh gammal gammal regnbåge! Hmm Bus är ju lite mindre än Maia{#lang_emotions_dreamer} 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14