• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan: Fina tjejen! Passar jättefint i den kombon.

Plutten & Pluttan
  • Morty

Helluuu i tråden.

Ska man köpa lite rea eller satsa på bra höstnytt??? Vad tycker ni? {#lang_emotions_dreamer} {#lang_emotions_smile}

Plutten & Pluttan
  • Morty
    SmillaMilla skrev 2009-07-09 21:48:42 följande:
    isako: en sådan här skall du ha!!!
    {#lang_emotions_heart} Så fin!!! Jag gillar buggan massor men kom på det alldeles för sent och Mattis var för stor tyckte jag för att köpa en sådan. Skulle vilja ha en liten en bara för att få köpa en bugga.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    SmillaMilla skrev 2009-07-09 21:49:20 följande:
    ja jag har inte lärt mig gilla de nya. Så jag säger rea
    Inget du fastnat för? Ännu kanske....
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 21:50:32 följande:
    Beror på va de e för smaskig rea
    Fundilerar FORTFARANDE på skorna. Blir knäpp på mig själv! Brukar inte vara så här velig. Sen funderar jag bl a på Cuba cars linne till Plutten. Eller så skiter jag i det och köper bara höst nytt.
    Det med skorna är ju att vi måste knyta dem och så. *jåååbigt* Men sen är de ju ursnygga.
    mortillsju skrev 2009-07-09 21:51:49 följande:
    Alltså jag kör på det nya jag och skiter i rean!
    Har beställt lite nytt får väl se vad som dyker upp i shopparna här framöver också.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    SmillaMilla skrev 2009-07-09 21:52:13 följande:
    Ja det gör du rätt i! Annars tycker jag att barnen kan sitta i buggan länge. Min plan var från början att byta tillbaka till uj som jag hade till sonen. Men denna är ju bättre än uj. Bättre än alla andra 17 vagnar jag hade till sonen
    tyvärr är inte maken inne på samma spår. Så det blir nog inte fler kids här. Jag får titta på alla andras buggor & bebisar istället.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    saturnina skrev 2009-07-09 22:04:56 följande:
    Jag köper långärmat på rean nu och inväntar höst.
    Jag såg ditt inlägg att du shoppat en massa.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    h80 skrev 2009-07-09 22:08:05 följande:
    ingen som vet
    Tänker du på Ducati trycket? Så ja, det finns motorcykelstryck. Sen finns det väl ett linne som est har (har jag för mig).
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    h80 skrev 2009-07-09 22:12:10 följande:
    tack! kan man ha det till en liten tjej, med en motorcykeltokig pappa?
    Absolut! Det är ju bara coolt!!

Tror LLM har en del av tröjorna. Är det baby eller jr storlek du är ute efter? Jag har köpt en till min son med däckspårsärmar. Sen har jag köpt babybyxor som han ska ha som knickers i sommar. Har glömt prova dem dock.....
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Morty skrev 2009-07-09 22:14:42 följande:
    Absolut! Det är ju bara coolt!! Tror LLM har en del av tröjorna. Är det baby eller jr storlek du är ute efter? Jag har köpt en till min son med däckspårsärmar. Sen har jag köpt babybyxor som han ska ha som knickers i sommar. Har glömt prova dem dock.....
    Har bild i galleriet på honom förresten med Ducati tröjan.
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14