• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

saturnina skrev 2009-07-09 22:42:29 följande:
    Tack för meddelandet. Skulle gå in till dig men blev portad. Knack knack.
    Sorry, välkommen in!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    ängeln83 skrev 2009-07-09 22:46:46 följande:
    Men alltså WTF...nu ere ju bara shorts o byxor som får plats i Liams resväska, hans kläder måste växa rejält *skakar på hövvet*, hur många resväskor kan man ta med?
    Hur länge ska ni vara borta?
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    saturnina skrev 2009-07-09 22:51:06 följande:
    Tack! Vi har söner i samma ålder ser jag.
    Jasså, å, måste in och kika hos dig igen.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Mosen08 skrev 2009-07-10 08:44:45 följande:
    God Morgon! är inne en liten stund och läser, tänkte bara berätta att om några timmar ska jag GIFTA mig!! shoppade denna pilutta.jetshop.se/ProductPopup.aspx?filename... fast på batinki i vild paniiiik, shopping brukar ju vara lugnande
    Grattis!!! {#lang_emotions_heart} Va myyyysigt!
    Fin shopping oxå.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    saturnina skrev 2009-07-10 09:03:44 följande:
    Ja, det verkar så. Pilutta tog inte ens in den färgen, för de trodde inte på lila... vilken miss. Det kommer bli perfekt med en bebis nu när Liam inte är så liten. Är han 3?
    Förstår att du vill ha en lila lurv, min dotter har en och hon älskar den. Har snurrat runt lite i shopparna för jag har för mig jag sett dem. Men nu kan jag inte hitta någon. Har väl försvunnit nu på reorna då.....

Mysigt att din syster är gravid. Det finns så mycket söta bebiskläder. {#lang_emotions_heart} 
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Everlonn skrev 2009-07-10 09:43:29 följande:
    Alltså, Bus har fått fulaste presenten nånsin!! Loooovar!!! Den berömda griströjan som hon fick av farmor!! Tur att det var maken som tog emot den för jag hade inte kunnat hålla minen!! Vet inte var farmor hittat den? Förmodligen "affären gud glömde med horribla 80-tals kläder" Alltså trynet sticker ut!! Och öronen med!
    asg *ligger dubbelvikt på golvet*
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Helle skrev 2009-07-10 09:47:56 följande:
    Hej hej!Får jag komma in till dig?
    Hej!

Absolut!!! Välkommen!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Everlonn skrev 2009-07-10 09:50:39 följande:
    Visst är den hemsk Har skänkt den till bättre behövande, alltid värmer den i alla fall Igentligen skulle man kanske sparat den och gett det till Bus när hon är vuxen bara för att det är den fulaste presenten nånsin
    Ja det hade iofs varit lite skoj!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-07-10 10:00:53 följande:
    haha jag måste berätta en rolig sak lillebror satt o drack välling igår.han är ju utan blöja och satt i bara en tshirt... och intressant som snoppen är så satt han o pillade på den. helt plötsligt fick han världens stånd han tittade på den och försökte lite irriterat trycka ner den, men den bara studsade upp igen då säger han "men mamma, ohh snoppen funkar inte" världens underbaraste kommentrarer ibland alltså
    Sötnosen då!!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Raihana skrev 2009-07-10 09:58:03 följande:
    Nån som ver hur pärlplattekjolen är i stl`.? Dottern har fått för sig att hon SKA ha en sån.....
    Min tjej är 121 lång väger ca 20 kg och har 116 på sin och den sitter perfekt!
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14