Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Åh vad det var lungt här hemma nu. Alla tre barnen leker i Sveas rum TILLSAMMANS. De lagar fint mato dukar. Trevligt. Snacka om att man njuter. Det hör ju inte till vanligheterna direkt

• SmillaMilla

Sådär nu har vi ätit lunch o alla tre barnen ligger i sängarna. tillochmed Anton ligger ner o lyssnar på en cd saga. Skönt!

• SmillaMilla

Butte: Underbara bilder i bt! Bia passar super i vovve tröjan.

Busbellan: Såååå söt Ellla är i dag!

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-07-09 11:28:02 följande:
    Tack Blir nog ännu sötare sen när vi fått bortsta håret på henne
    Va skall hon klippas?
  • SmillaMilla

Saturnia: Såååå söt lillasyster blev i klänningen. Synd att storasyster inte vill ha sin.

Busbellan: GRATTIS!!!

• SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 14:48:45 följande:
    Tack, det står med på listan faktiskt julian angel andres akira gabriel Antoine Ariel Aurelio Emilio LISANDRO Leandro Luciano Nathaniel Eva Lucia Arielle Aurelia Felicia Flor Celia Lila Lilia Natalia Noelia aveline izel belen
    Åhhhh AKIRA!!!! Det namnet hade jag som förslag till Svea (ja om det var en pojke). Hade en gång praktik i en skola utanför stockholm, då var det en så söt liten pojke där med namet Akira. Så det röstar jag för! O flicka Lucia eller Flor.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-07-09 15:35:03 följande:
    Tack Åh, jag ser riktigt fram emot att börja läsa. det och vetskapen om att jag har tre långa lediga somrar framför mig
    ha ha ja men jag är ganska glad över att vara klar med skolan Den ständiga stresssen över att man hela tiden har något man borde göra. Men kul för dig
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 15:38:57 följande:
    Haha Akira är min sambos favoritfilm så han är helt inne på det namnet Men jag tycker liksom att ett japanskt namn inte riktigt passar på en svensk-argentinsk-fransk pojke
    hmmm ja det är kanske du har rätt i. Men annars är det ett jättefint namn!
  • SmillaMilla
    Everlonn skrev 2009-07-09 15:44:03 följande:
    Jag ville att Bus skulle heta Lilly men maken bojkottade Men Andrea heter hon i andranamn Rebecca var det ENDA namn vi kunde enas om Så det fick hon heta men hon kommer alltid vara Bus för oss
    hmmm vad heter hon egentligen?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14