Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

solouniko skrev 2009-07-09 22:01:25 följande:
    Isako - Ja, jag måste nog ha en rååååsa! Älskar att man kan byta färg efter årstid och humör  Ska deala lite med henne och med karln så får vi se. Synd bara med 6-8 veckors leveranstid!
    Ja råååååååsa är superfint. Vi har denna sorbet kombon just nu:
    DSC04625.JPG
    Hmmm Svea ser lite konstig ut, för exakt ett år sedan
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2009-07-09 22:02:34 följande:
    Meh, är det verkligen bara jag som INTE gillar Buggan?
    Men har du haft en? Jag avskydde den innan jag hade provat den. Sedan var jag fast.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 22:04:09 följande:
    Känner mig nästan skyldig nu.. Den andra på en dag som tycker mina kläder e stinkisar  Men vi lövar stinkis sköljmedel här liksom Ja just de!! De tänkte jag inte på.. Men de e ju jättefint ihop ju
    ha ha jag älskar också sköljmedel. Stor sorg nu när man måste använda minirisk som inte luktar något.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2009-07-09 22:05:44 följande:
    Det står en i hallen o skräpar just nu Har haft den i 1½ år och är ännu inte fast
    ha ha ha ha just det. Kanske dags o sälja den då
  • SmillaMilla

God morgon!

Här är det också kallt o regn. Men vid 14 skall solen titta fram o vi skall få en strålande eftermiddag. Toppen eftersom sambon får sin allra första semester någonsin.

• SmillaMilla

Fler som har den gamla röd/vit prickiga tröjan med knapp? Hur tycker ni att den är i stl gemfört med höstens? Svea har nämligen sin sådana tröja i dag i stl 92 (junior) o jag tycker att den är liten.

• SmillaMilla

Nu la jag in lite fler bilder i bt. Inget nytt, så kanske inte så kul. Men fina tycker jag i alla fall.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14