Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

uaaahaaa mig...jag lovade ju nelly för ett tag sedan att hon skulle få en bolt nalle..Efter 15  leksaks affärer i sthlm visade det sig att det inte alls säljs några sådan *skit* det finns ju nallar till varenda nedrans film förutom denna.
    Iallfall hon blev super ledsen och så dök denna upp på T
    http://www.tradera.com/Hunden-BOLT-ny--ca-20-x-15-cm-auktion_95265745

Ja vad gör man inte {#lang_emotions_dreamer} för att bli av med sitt dåliga samvete.

Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    Everlonn skrev 2009-07-13 19:17:19 följande:
    Men jättebra att det dök upp en när du loooovat!
    haha eller hur .....dock verkar den ju bli sjukt dyr den lilla saken. {#lang_emotions_undecided}
  • Mamma Kråkan
    Everlonn skrev 2009-07-13 19:23:10 följande:
    Mmm, de brukar bli det de där sakerna som man bara MÅSTE ha
    eller hur den är ju inte stor heller...Men men jag har ju lärt mig att hålla munnen stäng och kolla upp saker först innan jag lovar.

Nää nu nattning syns sen
  • Mamma Kråkan
    Mitt livs lycka skrev 2009-07-13 19:33:52 följande:
    Nästan inga av de "danska" vinteroverallerna ska/kan torkas i torkskåp - är inte det lite opraktiskt om den ska användas på dagis?? Slänger dem inte i blöta ytterkläder i torkskåp där...?*funderar ff på vad jag ska köpa för vinteroverall*Pop-overallerna kan ju iaf torkas på låg värme i torkskåp fast de är ju sååå tråkiga...*velar fram och tillbaka*
    Jag har bara haft molos vinter jacka men den är ju i samma matrial och vi behövde aldrig torka den....den tålde till och med en tur ut i regnet då och då utan att det gick igenom. Smidigthets mässigt är ju reima bäst eftersom det aldrig blir så kallt ( beror ju på var du bor) men här andvänds overaller ytterst sällan för dom är för tjocka tex p.o.p går ju bort direkt dom är ju super varma.
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-14 18:24:43 följande:
    Jag e här och jag behöver rååååd Va passar Bubblis bäst i? Babybyxa Molo eller leggings?
    leggings tycker jag helt klart dom kan hon ha längre och dom är mer pratiska till hösten
  • Mamma Kråkan
    Raihana skrev 2009-07-14 18:28:05 följande:
    Hej tjej! Regnar ni också bort?
    jaaaps jäkla skit sthlm ...{#lang_emotions_throwup} 
  • Mamma Kråkan
    Raihana skrev 2009-07-14 18:34:09 följande:
    Näe, säg inte såååååå Får ringa och fixa adress ändring först kanske Jaja, du vet var min inbox bor
    hehe

nää nu ska kids nattas syns snart
  • Mamma Kråkan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-14 19:27:29 följande:
    Alltså tjejer, STADSbrudarna pratar jag med nu, som går i "klackaskor" Jag har ett STORT bekymmer Jag har köpt nya skor inför stundande bröllop. Jag kommer va barfota i dom den dagen. Nu när jag går in dom, ska jag ha strumpor på då eller inte!? ag bara måste gå in dom då dom ska användas två dagar i rad så får jag absolut inte få skoskav
    med strumpor... jag försökte ge mig på att gå i mina nya skor med en liten kilklack på idag utan att gått i dom hemma innnan stooort misstag säger jag bara.
  • Mamma Kråkan

Hej hej tjejer kilar förbi en snabbis...allt bra?

• Mamma Kråkan

heeej heeej tjejer

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14