• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

MammatillO skrev 2009-09-11 20:34:45 följande:
    Jag måste sälja typ 3 Molo grejjer men tradera tar ju provision men på typ blocket osv får man ju typ inte ett öre för kläderna ( INGEN ANNONS!)
    har du gjort fynd på blocket från nåt molo?
    känns mindre säkert på blocket har jag fått för mig?
    iofs kan man bli lurad på t med..
    trots allt e de allra flesta bara vanliga svensson som vill bli av med saker o tjäna nån kr..
    =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    {#lang_emotions_cheers} men gumman då... GRATTIS!!!!!

släng ungarna i säng o slappa framför tvn?? inte kul födelsedag kanske, men lite tyst iaf =)
    snigelina skrev 2009-09-11 20:38:55 följande:
    Usch, är så himla less just nu.. Barnen bråkar, jag är hungrig och trött, sambon är borta och dessutom fyller jag år. Skitfödelsedag Dessutom krånglar sambons hotell och har reserverat typ dubbla beloppet mot vad det kostar..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    MammatillO skrev 2009-09-11 20:42:58 följande:
    Nej, tyvärr bara fel storlekar hela tiden .
    tipsa gärna om du hittar nåt i "mina" stl
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    snigelina skrev 2009-09-11 20:45:07 följande:
    jo, de ska bara se idol först.. snart slut det är tufft just nu Men bättre imorgon, hoppas jag..
    har du fått tårta idag då? eller fika iaf ?? nåt litet paket??
    eller en kram??
    *kollar med idol, över skärmen *

det blir nog bättre i morgon.. gör dig en god macka o njut av tystnaden om en liiten stund =)) då blir du på bättre humör =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    snigelina skrev 2009-09-11 20:55:47 följande:
    Jag får inte äta något Är på flytande diet.. Har fått söta egengjorda paket av mina barn
    *smält glass då? milkshake?*
    men vad gulliga barn vad fick du? *får jag va så nyfiken?*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    snigelina skrev 2009-09-11 21:03:08 följande:
    Får bara äta trista shakes Av stora tjejen fick jag ett bokmärke som hon gjort på fritids och laminerat. Av mellantjejen fick jag massa små fina teckningar och en pärlplatta som hon gjort på fritids och av lillan fick jag fina teckningar. Gullungar Nu ska de i säng och jag har lovat att läsa två böcker så det är väl bara att sätta igång
    meeen vad gulliga de är
    sötfisar..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    MammatillO skrev 2009-09-11 21:12:02 följande:
    kan man lägga ut 2 tröjor på T i en och samma annons ? men jag lär ju förlora massa pengar på dom om jag lägger ut för 1 kr.
    dom brukar bjudas upp sista timmarna, minuterna ändå.. bara man lägger bra avslut.. tex vid lön, eller nån dag innan =)
    sök på avslutade o se vad de  gick för?
    glöm inte ett köp nu pris, lockar ju mer 

annars kan man lägga upp 2 ja.. jag hade nog valt en o en ändå.. ibland e  man ute efter ett speciellt tryck bara.. o tycker det e onödigt att bjuda högt om man inte gillar den andra/ har den andra..
    men sett flera paket som funkat med =))
    så smaksak =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

ÅNGEST...
    va på jobbet idag.. o bestämde ett prel datum o BÖRJA JOBBA IGEN!!!
    varit hemma 3½ år ju, så känns konstigt... ???
    lite skönt, men lillan e ju liten.. *snart 17 mån , men min minsting ju, svårare o släppa henne då*

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Raihana skrev 2009-09-11 21:27:46 följande:
    Ja, usch, jag fasar för den dan jag ska tillbaka ut å jobba..... Har varit hemma i snart 6 år. Men vet med säkerhet att jag ska vara hemma i 2 år till i alla fall. När börjar du då?
    jag har varit hemma sen feb för ca 3½ år sen.. sjukskriven med sonen, sen kom lillan efter det.. o nu e hon stor.. =((

prel 2 nov.. den måndagen.. =((
    sen blir det jobba av kan jag lova. kommer knappt träffa mina barn på veckorna, förmodligen inte alls =(( börjar 6.. sen massor o göra..
    så fre, lör sön några få timmar kommer jag träffa dom.. =(((
    iofs kort period, men ändå.. bara halva nov o fram till jul..
    från o haft dom 24/7 innan..

oj. 6 år!! hittills.. oj..
    jag har lixom börjat gilla hemmalivet med småbarn ganska bra..
    kände det när jag kom hem från besöket igen.. gillar mitt hus, lugnet *harkel* o det jag e van vid..
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14