• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Theina
    FlowerPowerMama skrev 2009-07-08 21:36:08 följande:
    Vet inte om ni snackat om det redan, men jag blev lite ledsen på ögat när BoR meddelade att pusselleggingsen var borttagna ur sortimentet...Det var de jag längtade mest efter...*snyft*
    WTF de som jag såååå gärna ville ha... WHY liksom *surar*
    ♥ Linnéa 081005 ♥ (shopping i galleriet uppdaterad 21/6)
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 21:25:03 följande:
    Sån är Maia också, äter mycket bättre på dagis. Nu när vi varit hemma har hon vägrat riktig mat och levt på drickyoghurt. Men ibland slinker det ner någon korv eller lite pasta och då får man vara glad för det lilla. Nu låter jag henne själv välja vad hon vill ha när vi är o veckohandlar, då funkar det lite bättre. Det svåra är ju att få henne att sitta stilla tillräckligt länge för att stoppa i sig några bett...det funkar bättre om något annat barn i hennes ålder sitter med henne eller om hon faktiskt får titta på tv samtidigt...då äter hon lite mer, eller ja, jag matar henne medans hon koncentrerar sig på tvn, då märker hon knappt att hon äter Sen mutar och hotar jag jättemycket...gillar det inte men känns liksom som att jag inte har något val...hon får t.ex inte gå till grannpojken och leka förränns hon ätit upp sin frukost...i söndags sa jag att det blir ingen djurpark förränns hon ätit upp sin frukost...slutade med att vi kom dit 2 timmar senare än planerat för jag vägrade ge med mig förränns hon ätit upp...har jag sagt något sånt så håller jag fast vid det.
    ja, så hård hade jag också kunnat vara om det hade funkat, men tyvärr förstår ju inte August sambandet mellan orak och verkan så det går varken muta eller hota
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2009-07-08 21:44:34 följande:
    Huuuuuuuh, när brukar hon somna då? Liam strular alltid med nattningen men sover ändå oftast sina 12 timmar på natten.
    Hon somnar oftast kring 23. Sover MAX 8 timmar per natt, glad om hon gör det. Nu när hon är blöjfri så vaknar hon ju ibland o vill gå på toaletten o då tar det en stund innan hon somnar om så nu sover hon mindre. Nu har hon inte bajsat sen i lördags så hon sover ganska oroligt också...förstoppad igen men har gett movicol nu så hoppas det kommer imorgon (o inte i sängen inatt {#lang_emotions_ghost})
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • isako
    Raihana skrev 2009-07-08 21:49:46 följande:
    Ja, jag vet. Men det hade vi ju förvarnats om innan. Finns väl muddisar? Men leggings finns väl ändå bara från 92? Hur många plagg har du på din lista? Nyfiken!
    Tack gums Men måste ju göra "verklighets check" lite då o då hahah. Jag är ju så van vid det så jag nog har blivit lite blind

hihi listan är lååång Jag tänkte köpa leggins o lägga i växalådan. Det var ett av mina 5 plagg juh Men får la bli muddisar ist till. Men ändå skitdumt! O de har ju tom dom med i kollektionskatalogen..?! Fattar noll. gaaaaaaah
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-08 21:50:35 följande:
    Tjejer snälla kolla på bilderna. Skall skicka iväg min fin alista nu o måste bestämma size..Är de fööör stora? Är strlk 80 på min lilla skrutta. 74 sitter nog perfekt just nu men har så mycket och det är ju tänkt att användas i höst. Vad tror ni? Ok med 80 eller skall jag tänka om o ta 74?
    Jag tycker helt klart 80 är för stort, jag vill inte ha mina byxor så baggy.
    Jag har beställt 80 till min tjej, så jag skulle ta 74 till Mirre, tror ändå hon kan ha 74 länge till.
  • Zvartaliljan
    isako skrev 2009-07-08 21:44:59 följande:
    hihi Preciiiiiis det man vill höra när man har maten halvägs mellan magen o munnen hela dagen Naaaw hoppas det blir bättre snart.
    Nä inte precis...men så har hon aldrig varit med om det heller så jag förväntade mig nästan en sån kommentar från henne
  • ängeln83
    isako skrev 2009-07-08 21:50:35 följande:
    Tjejer snälla kolla på bilderna. Skall skicka iväg min fin alista nu o måste bestämma size.. Är de fööör stora? Är strlk 80 på min lilla skrutta. 74 sitter nog perfekt just nu men har så mycket och det är ju tänkt att användas i höst. Vad tror ni? Ok med 80 eller skall jag tänka om o ta 74?
    Jag hade nog köpt 80 om dom ska användas till hösten. Men sen beror det ju på hur man vill ha byxorna, jag gillar när dom är lite baggy.
    LIAM
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2009-07-08 21:52:59 följande:
    ja, så hård hade jag också kunnat vara om det hade funkat, men tyvärr förstår ju inte August sambandet mellan orak och verkan så det går varken muta eller hota
    Nä då är det ju ganska lönlöst Maia förstår iaf det, att vara hård mot henne verkar vara det enda som funkar...är jag snäll så skiter hon fullständigt i mig.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14