• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

God morgon

El ja, här känns det som förmiddag redan då Gustav som vanligt vaknade före fem Han sover nu igen, men nu är ju Philip uppe så då blir det ingen vila för mamma heller.

Ikväll åker mannen och barnen till landet då jag ska till Malmö / Kph imorgon på mässa i fyra dagar , så jag är alldeles solokvist hemma ikväll. Det har inte hänt sen Gustav föddes. Men det kommer att kännas väldigt konstigt att vara ifrån speciellt honom i så många dagar.

Får se om det blir någon shopping i Malmö, ska i a f spana in shopparna

Maugu: sötisarna

• Helle
    MejaKiZnic skrev 2009-08-05 13:18:51 följande:
    Ohh väntar hem ett par Pins-leggings nu, TACK Butte Det finns ingenstans man kan hitta era alias på T, letar efter lite kläder till tjejen i 86. Någon som vet om det är bra reor i DK? Sugen på att åka ditt för att hitta lite ovanliga molosar
    Jag tror att butte har haft en lista i sin blogg tidigare i a f. Du kan ju kolla där.
  • Helle

God kväll

Nu har jag bänkat mig här för kvällen, nu när jag har en singelkväll. Mannen och barnen är borta och jag tycker det känns jättekonstigt. Har inte varit själv i huset sen G föddes för 15 månader sen . Och imorgon far jag till skåneland

Ni som vet: har BomBom och Harmoni nån rea kvar att tala om?

• Helle
    Buttelina skrev 2009-08-05 19:48:25 följande:
    bombom har stängt! så åk inte dit... harmoni.. nä inte så mycket rea! tråkig överhuvudtaget! satsa på ajabaja och llm
    Va, har de stängt? Ska de inte ha butiken kvar ?

Japp, till Ajabaja och LLM ska jag också, men jag har mycket tid imorgon....
  • Helle
    Buttelina skrev 2009-08-05 19:54:54 följande:
    de har stängt tillsvidare... åk då hellre till grodan och kaninen vid kronprinsen...
    aha ...
    hittar ju inte så bra i Malmö men visst ligger det inom gångavstånd från centralen? regementsgatan typ?
  • Helle

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 19:47:36 följande:

alltså vad knäpp jag är vann denna fina i dag www.tradera.com/Molo-vant-fleece-jacka-stl-92...  och just en sådan åker i dag  jag har super svårt att skiljas från Taras ytterkläder så jag bara byter ut dem .. 
    Den är ju så fin. Skulle velat ha en lite flicka att stoppa i en sån
  • Helle
    Buttelina skrev 2009-08-05 20:21:27 följande:
    OJOJOJ isabel provade den nyss!! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FIN!!!
    hmm, då får jag nog skippa den, för dit lär jag väl aldrig hitta själv. Fanns det mycket kul där? Märken?
  • Helle
    Incommunicado skrev 2009-08-05 21:22:22 följande:
    Hej tjejer! Var på könsUl idag och det visade sig vara en liten Adrian, Damien ska få en lillebror! Stormis: Katvigs velourklänning  - du får en ny chans på den! Jag skickar tillbaka den imorgon.
    Åh, vad mysigt att få ses liten. Grattis till lillebror
  • Helle
    Pepper79 skrev 2009-08-05 21:36:49 följande:
    oki, hon har börjat jobba igen. Ja då minskar ju fl-tiden dramatiskt...
    Om jag får lägga mig i lite så tror jag inte att hon jobbar än, utan att de har semester. Dock som Nikki skriver så shoppar hon lite mindre barnkläder och håller sig härifrån ett tag
  • Helle

Butte: fina barnen i fina kläderna. Var har du hittat de orange katvig-byxorna. Vill haaaaaaaaa!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14