Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ängeln83 skrev 2009-07-09 22:58:16 följande:
    Mjooo, jag vet. Hade med mej på tok för mkt kläder förra semestern, tror det mesta kom hem oanvänt Men jag vill ju ha med alla fiiiiina kläder ju.
    Jag brukar plocka fram allt jag vill ha med mig och sortera upp i högar.
    Sen plockar jag typ 2 ombyten per dag över- & under del av det jag allra helst vill ha med mig, sen ombyten för kallare dagar också 2 per dag. Sen lite extra ombyten bara för att liksom. Men har rest en hel del så jag har blivit mycket bättre på att packa smart.
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-09 23:01:15 följande:
    Nice! Vi får inventera du o jag snart
    Absolut!!
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-09 23:10:27 följande:
    Nej fungerar bra, innan gjorde jag inte så o då blev det alltid en himla massa kläder.
    Sen måste man ju ha lite plats för alla hemska kläder släktingarna köper och ska skicka med hem.......jättesnällt men nej tack!
  • Raihana
    Duntoffla skrev 2009-07-09 23:16:06 följande:
    Haha...Tur man slipper sånt
    Ja, eller hur! Alltså det är jättesnäll tanke, men dom har redan dåligt med pengar, sen vet dom att mina barn har extremt mycket kläder i bra kvalitet.
    Jag menar dom tycker Hm är extremt bra kvalite om dom jämför med sitt.
    Så dom blir jättegladad när vi har Hm kläder med till dom, och så vill dom köpa deras kläder som tack......meningen är ju att vi köper bra kvalite till dom så dom kan spara sina pengar och slippa använda/köpa deras skräp. Jaja....
  • Raihana
    LA Woman skrev 2009-07-09 23:18:10 följande:
    Haha, fick en del såna till matilda men nu har folk gett upp och ger pengar istället. Har tom fått presentkort på B&R nån gång, sånt uppskattas
    Hmmm, tror inte B&R finns i Afrika! Men köp en leksak eller nåt. Även om det också är skit kvalite så glädjer det ju barnen. Kläderna de köper åker ju direkt till bättre behövande.
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-09 23:19:56 följande:
    hahaha ja dessa "fina" presenter... hua
    Näe, blä! Gärna bara heltvitt också för det är ju sååå fint, med lite rysch pysch på. Ööööh, praktiskt med barnkläder existerar inte där....usch så jag pratar nu.
  • Raihana
    LA Woman skrev 2009-07-09 23:22:24 följande:
    Jag berättade ju om brossan som satt på akuten i drygt 7 timmar förra veckan med en spricka i foten..idag var han inne och röntgades igen, rutingrej tydligen...då upptäcktes att smalbenet är brutet så imorgon ska han opereras. Märkligt att de kunde missa det tycker jag, tacka fasen för att han haft ont i drygt en vecka!!! Han skickades dessutom hem med 8 alvedon....
    Nämen, vad hemskt att dom missat det! Kan han få allvarliga komplikationer pga deras miss? Hoppas det läker fint!
  • Raihana
    LA Woman skrev 2009-07-09 23:29:50 följande:
    Ingen aning men han ska tydligen få en metallplatta inopererad iaf Tycker det låter helt galet!!! De misstänkte ju att ledbandet var av så han trodde såklart att det var därför han hade så ont
    Men, fattar inte HUR dom kunde missa det......hoppas som sagt att han blir helt återställd!
  • Raihana

Godmorgon!!

Humla: Grattis!! Hoppas du får en härlig dag!

Julia: Härligt väder vi har va?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14