Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

saturnina skrev 2009-07-10 09:20:08 följande:
    Jag hade 17 månader mellan mina första och huvva, vad jag sprang. Som en tok. När de är lite äldre kan man ju resonera med dem.
    Hihi, eller hur. Har 16 månader mellan mina första. Blev ju en hel del spring som sagt Men helt klart värt det, dom är bästa kompisar.
  • Raihana
    ängeln83 skrev 2009-07-10 09:26:05 följande:
    Jaså?Jag har väldigt svårt o tro att det blir en tjej, vet inte riktigt varför men alla säger att jag är en typisk pojk mamma
    Jag fick en kille först, sen med nr.2 så var jag övertygad om att det var en kille till, maken som så gärna ville ha en tjej....sen på Bb när han säger till mig att det blev en tjej vägrade jag tro på honom, fanns liksom inte. Var jätte konstigt, var ju så övertygad.
  • Raihana
    JuliaochNelly skrev 2009-07-10 09:32:50 följande:
    JÄKLA BAJS VÄDER *huuaaa* allt bra mer er?
    Ja, sååå trist. Man har ju inte lust att göra nånting, ska rensa garderober idag.
    Mina föräldrar kommer och hämtar barnen id 10 och då blir det toooomt.......
    Har vi gjort affärer på T förut?
  • Raihana
    saturnina skrev 2009-07-10 09:42:42 följande:
    Min väninna fick en pojke först. När det andra barnet kom sa både maken och barnmorskan - en pojke! Hon tyckte det var så konstigt för hon var övertygad om att det var en tjej. Efter några minuter tittade de igen - ojdå, det VAR visst en tjej. Snacka om miss.
    Oj, vilken miss!
    Ja, gubben var ju nere och kikade precis när hon kom ut, så han såg ju. Men sen la dom ju upp tjejen på mig mage och dom bäddade in med 400 filtar för hon var så liten att dom inte ville att hon skulle bli kall. Så jag såg ju inte själv, men jag var så övertygad att maken lurades att jag var tvungen att lirka upp alla filtar och kika, och tji fick jag....
    Everlonn skrev 2009-07-10 09:43:29 följande:
    Alltså, Bus har fått fulaste presenten nånsin!! Loooovar!!! Den berömda griströjan som hon fick av farmor!! Tur att det var maken som tog emot den för jag hade inte kunnat hålla minen!! Vet inte var farmor hittat den? Förmodligen "affären gud glömde med horribla 80-tals kläder" Alltså trynet sticker ut!! Och öronen med!
    Lövely!! Molo goes 80´s!!!!! Fint med presenter från släktingar ibland!!
  • Raihana

Nån som ver hur pärlplattekjolen är i stl`.? Dottern har fått för sig att hon SKA ha en sån.....

• Raihana

Näe, dags att säga hejdå till barnen, HUR ska jag klara mig utan dom till på söndag????

• Raihana

Hej hopp i tråden!
    Kul att man kan klicka och se vem som skirver mest här
    Tur att mna inte kan se hur mycket vi hoppar för

• Raihana
    Tasha78 skrev 2009-07-10 18:23:30 följande:
    det kommer till nästa uppdatering
    Då kommer jag sluta skriva på Fl
  • Raihana
    ängeln83 skrev 2009-07-10 18:42:45 följande:
    Godkväll girls.Här packas det för fullt *pjuh*, herregud vad grejer det blir, halva vardagsrummet är fullt med väskor och andra grejer. O mitt i all röra ligger det en Liam o sover med feber *suck*, han som aldrig är sjuk annars, så himla typiskt, hoppas han piggnar på sej tills imorgon.
    Hur många väskor blir det till killen?
  • Raihana

Och nu har mina älsklingar kommit fram till Danmark, huuuuur ska jag kunna sova inatt??????

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14