Inlägg från: Smileycat |Visa alla inlägg
  • Smileycat

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-09-24 11:57:32 följande:
    OT men SNÄLLA hjälp mig hitta något smärtstillande jag kan ta NU! Koffazon hjälper inte ett skit o nu har jag så j*vla ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen Allergisk mot paracetamol och gravid, vad f*n kan jag ta??? Hittar inget annat än koffazon!! Och jag måste vänta tills imorgon med att få träffa läkare o de ville inte skriva ut något över telefon!!!
    Usch, stackare
    Jag har bla ätit Voltaren när jag var gravid..
  • Smileycat
    JuliaochNelly skrev 2009-09-24 17:37:15 följande:
    Jaap
    Ahh.. Jag ska dit
    men vet inte vilken dag ännu..
    Går jag på fredagen så får jag o syrran ta med våra busar, och ojoj vilken fart det komme rbli.. Lördag ska gubben kolla på hockey så då blir jag ensam med barn så jag får nog gå snällt på söndag om jag inte orkar med..
  • Smileycat
    Tejja skrev 2009-09-24 17:41:58 följande:
    Jag tänker defenitivt gå på fredagen- dessutom utan barn!  Får man gör sådant utan att få alla Sveriges moraltanter (som ju verkar hålla till på FL allihop) på mig då??
    drömscenario
    Jag vill helst gå med bara bebisen så man kan få kolla i lugn o ro..
  • Smileycat
    JuliaochNelly skrev 2009-09-24 17:50:10 följande:
    du får gärna följa med på fredag jag kommer ha mina vildar med mig

hahaha själv klart...jag hade gärna bara gått med Nelly hon hade skitkul förra året. Lillebror var måtligt road och kommer säkert vara det denna gången med. Vill du gå med oss så inboxa bara mig
    Låter ju väldigt lockande att träffa er o så ju
    Min storasyrra o hennes grabbs ska jag gå med, så jag får se vad hon säger!
    Men när, var ska ni ses o så då?
  • Smileycat
    JuliaochNelly skrev 2009-09-24 21:28:08 följande:
    Hej hej !! ser att det pratas dagis, FL hetas ämne  
    Kommer inte in till dig, men jag o syrran hänger jättegärna på alla er som ska ses på fredagen!
  • Smileycat

Hej hej *vinkar*

Ni kanske kan hjälpa mig tjejer?
    Ebba ska visst fotografers imorrn trodde inte vi skulle hinna eftersom vi ska på mässan men det var visst vid åtta redan så vi tar foto ltie snabbt sådär och sen åker vi..
    Har ni nått fint tips, för man vill ju att det ska vara fint men ändå inte "för mycket" då vi ska åka direkt efter..

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Smileycat
    SmillaMilla skrev 2009-10-01 20:53:52 följande:
    ja men spara några till mig!
    Vad för storlek?
  • Smileycat
    SmillaMilla skrev 2009-10-01 21:01:39 följande:
    92,98 och 116/122.Gärna bruna stl 92. Några snygga hood tröjor i 122. Och ja några mjukisar i 98.
    Jag o syrran är nog oxå ute efter 92/98 oxå tyvärr.. Men inte så mkt, så vi spar..
    men hon har precis shoppat på minpluddevutt.. Och jag shoppade när Melike hade bra rabatter..
    Men något lär väl slinka med tror jag Lillgrabben drar 74 nu, så det och ev. 80 sen 92-104 till tjejerna tror jag.. De är typ 94 och strax över 100.. Min syrras söner är oxå typ lika i längd..
  • Smileycat

Jag kanske oxå kan hålla koll på NS på mässan men kan int elägga ut innan i så fall..

• Smileycat

Är det småfolksalg imorrn??
    Någon som har lust att kika efter 1-2plagg åt mig då??? Plz... *flörtar*

• Smileycat
    lillronya skrev 2009-10-01 21:29:44 följande:
    Det är småfolk imorgon.
    Ronya du har inte lust att kika efter ett-två plagg åt mig om du ska till småfolk? {#lang_emotions_kiss}{#lang_emotions_dreamer}
  • Smileycat
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-01 22:51:21 följande:
    kolla vad lik denna lurv är molos från alfons åberg www.tradera.com/Lurvfleecejacka-stl-86-92-lik...#pic  visste bara att ellos hade nåt liknade
    SÅg den och en blå variant på "mitt coop" förut.. Fina men inte alltfär billiga, visst är de billigare än Molos men inte när man köper på rea o dyl
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14