Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

gokväll i tråden.. pust precis hemmkommen från jobbet... men det e iaf lugnt här hemma idag..maken å sonen är hos svärpäronen =)..¨

soluniko: gud va söt unge i fina ida T =)...diggar hennes min =)
    åhh borde lägga ut på T...men orkar inte...... tar på krafterna å göra det..=P...

ngt nytt här inne lr??

• Greksmurfen
    solouniko skrev 2009-07-18 18:06:47 följande:
    Tack!  Jag har äntligen kommit igång med mitt traderande, det är ju skitkul! Iallafall när pengarna kommer in, haha! Längtar tills hon växer ur 62 så jag har mer att sälja
    jo kul när pengarna kommer in=)...meeeen segt å lägga ut hahahaha......

snyft: köpte ett par helt nya kaninleggings på trendsales med lappar på i stl 104.. men de verkar som de kommit bort med posten =(....... så ledsen över det...fin fina niner... så ovanligtå hitta med =(
  • Greksmurfen

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 18:23:22 följande:

Å nej!! Inte DOM
    exakt kunde ju varit nga andra =(..... hoppas bara att det inte var ngt lurendrejeri bakom det hela=(.. har man omdommen på trendsales med??

isako har varit i konatk med henne å det var ett tag sen hon skickade dem sa hon =(.......

vår second hand barnaffär alice å piraterna har 50% just nu(obs inte min affär) på alla kläder ( inkl danska kläder=)...) tyvärr har ja inte kunnat gp dit än å de har haft rea i 3 dagar.. har jaobbat hela tiden när de har öppet... men på måndag ska ja sluta tidigare å ta en sväng dit=).....
  • Greksmurfen
    JuliaochNelly skrev 2009-07-18 18:32:29 följande:
    gaaa villken idiot köpare på T jag råkat ut för. Har mejlat henne nu i tre veckor efter aktionens slut och idag ringde jag och fick till svar ojsan det glömde jag nog men nu är jag på båtsemster så jag vill inte ha sakerna *suck å åter suck *
    åhhhh vad extremt irriterade å råka ut för sådana personer...........
  • Greksmurfen

hej tjejer ..igår å idag har det varit deppigt....tänkt så mycket på min lillebror=(..... tro inte man kommer fatta att ja inte kommer se han mer =`(... satt å donade med den här igår i 6 tim efter jobbet.. behövde lite självterapi så att säga..

förlåt för OT behövde bara få skriva av mig lite...

förresten min make har hakat upp sig på bodysuits =) så skoj med tanke på att de max har som bodysuits är molo å katvig =).. så när man kommer hem möts man av en finklädd bebbe =)

• Greksmurfen

Ullis 10 skrev 2009-07-19 19:06:21 följande:

Vackert.... Beklagar sorgen.
    tack....
    nikki2006 skrev 2009-07-19 19:09:25 följande:
    Ledsen för din skull Jättefin film och så hemskt att behöva begrava sin bror i så unga år. Det Måste ha kommit som en chock.
    jo ngt sånt önskar man inte ens sin värsta fiende att gå igenom =(
  • Greksmurfen

äntligen sover maxen..... hoppas inte på för mycket bara har kl blivit 21 då kommer han sova hea natten...finns risk att han vaknar dock innan det .... men peppa peppar.....vill inte ha ngn terrorist idag

Duntoffla skrev 2009-07-19 19:25:21 följande:
      Åh, vad fint gjort! Usch, jag kan inte föreställa mig hur det känns att förlora sitt syskon så tidigt. *kram*
    tack...det e ju som sagt fortfarnde svårt å tänka sig det själv med... men det får ta dent id det tar.

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-19 19:59:59 följande:
    Kan tyvärr inte se filmen på den här datorn.. Men jag beklagar sorgen   Hemskt att förlora sin lillebror   Många många kramar!!
    tack bubblan...

hmm vet att när vi flög så drog dem det ca 5 dagar efter.... men tycker inte det brde ta 1mån...
  • Greksmurfen
    solouniko skrev 2009-07-19 20:46:52 följande:
    Greksmurfen - Fy vad hemskt, jag beklagar verkligen! Bubblan - Trist att bli av med pengar, bra att du spärrar kortet! Så tråkigt när sådant händer.. Har fotat och ska lägga uppa alla Ms bebis kläder på T, lite ångest, måste nog spara nått. Hon är ju redan 4 månader min lilla plutt!
    tack.....

maxen har en hel kartong än så änge med kläder ja vill spara å som ja inte lånar ut =).... så du kan med gott samvete spara en del som du tycker har sentimentalvärde=).....
  • Greksmurfen
    JuliaochNelly skrev 2009-07-19 21:07:33 följande:
    föresten såg ditt youtube klipp. Jätte fint gjort & jag beklagar sorgen. Kan inte ens föreställa mig hur det känns.
    tack gumms..... känns som skönt på ngt sätt i den här tråden man är vänner men ändå har man inte träffat de flesta. skönt med stöttning ibland.=)
    solouniko skrev 2009-07-19 21:16:00 följande:
    Joo, men det lär ju bli tok mycket om man ska spara alla favvisar. Nästan allt är ju favoriter  Nån suit och en mössa får stanna, haha! Typ första plagget osv. Annars blir det lätt många kartonger känner jag på mig..
    hmmm jo det har du rätt i ..tro dock att det lä bli så för mej hahahahaha har redan rensat ut 5 lådor ska dra hem det till mamma å bunkra det dr, får inte plats här i vår lägenhet =P
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14