Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

trunken81 skrev 2009-07-10 19:52:24 följande:
    till o med jag hade lite funderingar på o buda, trots att den är blå men pga priset Den rosakantiga gick ju för sjukt mycket
    Ja, den rosa är ju myyycket finare, men blå är helt ok det med
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Morty skrev 2009-07-10 20:26:25 följande:
    Nämen usch vilken trist säljare. Jag har haft tur hittils vid köp där så jag har ingen erfarenhet av hur man ska gå tillväga. Kan ju vara så att hon är på semester men det är ingen ursäkt för då ser man ju VERKLIGEN till att ordna upp sådant som t ex detta. Jag hade inte heller skickat tillbaka tröjan, inte förrän pengarna är på kontot. Hon verkar ju inte pålitlig för fem öre!!!Nästa fråga : Har ni fått upp staketet runt trädgården nu?
    Japp staketet är uppe *glad*
    De kom i tisdags morse (fast de hade sagt måndag morgon )
    och igår em var staketet uppsatt och färsigt så nu kanske man kan slappa lite i trädgården i sommat
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 20:32:58 följande:
    Jag o gubben har suttit o diskuterat Molosar å vet ni vad!!HELA Bubblans växalåda åååååker   Fy tusan va de känns hemskt!! ALLA fina prickar man samlat på sig, buuuuääää!!!
    Va, varför??
    Men ska det ut på T, så skrik innan är du snäll
  • Busbellan
    Morty skrev 2009-07-10 20:34:20 följande:
    Åh vad skönt för er allihopa! Reagerade August på att ni nu hade staket?
    Nej, inte det minsta faktiskt
  • Busbellan
    Morty skrev 2009-07-10 20:41:28 följande:
    Skönt. Eller det är inte så att han gärna vill ha rutiner och att saker ska vara 'som vanligt' så att säga.Ursäkta alla mina frågor, du behöver inte svara. Bara att jag tycker det är intressant. Han verkar vara helt underbar eran kille. Ja, tjejerna också så klart.
    Jo, han är rutinbunden och vill att saker ska hända precis så som de brukar göra
    Men han är inte så känslig för förändringar i miljön runt honom. Han har t.ex inga problem med att vi möblerar om eller nåt sånt
    Du får fråga hur mycket du vill
  • Busbellan

Hej på er tjejer!!
    Nu har vi varit en sväng i svärföräldrarnas stuga och hämtat hem Nora. Men nåt bad blev det minsann inte, ingen värme idag precis

• Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 19:14:08 följande:
    Ååååå jag blir gaaaaalen här!!!Alltså jag har NIO plagg i ett print här Å jag kan fasiken inte välja bland dem... Några måste ju åka så e de bara..Vad hade ni behållt av följande:Tunika 92, leggings 92, muddisar 110, babybyxa 86, knapptröja 104, tunika 104, leggings 104, linne 104, hjälmis.Bubblan har ju baby 92 än å de är en av mina favvisar..
    hmm, jag hade nog behållt leggings och tunika i 92 och knapptröjan och linne i 104.
    Ska du behålla mer så hade jag nog även behållt leggings i 104.
    110 känns ju ganska långt borta och babybyxorna i 86 har hon väl nästan växt ur va?
  • Busbellan

Här verkar det shoppas för fullt ser jag

Själv sitter jag och funderar på vad man ska hitta på i sommar egentligen, har ju inga planer alls. Skulle vilja hitta nnå billig stuga nånstans, men allt är ju svindyrt.
    Nån som har tips?

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-07-11 22:02:31 följande:
    Hmmm astridlindgrens värld var vi till förra året. Bodde i en superbillig stuga vid lilla landet.
    Där har Nora redan varit en vända i år så det känns inte så aktuellt
    Vart på Öland ska ni då?
    Har ni hyrt in er i emmsans husvagn eller?
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2009-07-11 22:04:02 följande:
    high chaparall?
    urk ursäkta mig, men jag avskyr high chaparall, vi bor nog för nära, tycker verkligen det är ett B-stålle
    och Halmstad, där är vi ju liksom ändå, svärföräldrarna har stuga i skummeslöv.

Öland har vi varit endel, det är jättetrevligt, får väl se om vi kan hitta nåt sär.
    Känner ibland för skånekusten nånstans också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14