Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

seadwarf skrev 2009-09-09 22:13:52 följande:
    Hoppar in och är OT igen ;p.. Idag ringde de och bokade Emelie till en fotografering för Lindex igen nu på måndag .. I Spegelsalen på Grand Hotel i Stockholm.. hehe.. hoppas det går lika bra då  
    Kul! Ska hålla utkik Milla ska vara modell i höstkläderna till lokala molo butiken snart, det blir kul!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

Godmorgon tjejer! När är det egentligen höstkläderna brukar börja reas ut? November? Känner mig rätt så nöjd med det vi har från hösten, jag tror jag har allt jag vill ha förutom lite badges kanske. Och lite katvig. Men jag funderar på om man kanske ska vänta in rean, frågan är ju bara om saker finns kvar och när den brukar börja?

• solouniko
    melizza skrev 2009-09-10 08:35:15 följande:
    jag har för mig att dem brukar rea lite smått eller har några erbjudanden i november men sen börjar ju alla julkalendrar i december med och då kan det ju vara riktigt bra erbjudanden ibland......
    Ja just ja! Jag var ju gravid förra julen när alla bekanta hoppade från julkalendrar till sina bebisar. I jul ska jag ta igen det jag missade förra Kul! Lite badges, katvig och någon lurv till kanske jag hoppar innan rean då. Men alla "måsten" har jag ju redan, fast man kan ju skaffa nya

Visst fick du tag på pusseltröjan förresten?
  • solouniko
    JuliaochNelly skrev 2009-09-10 08:41:03 följande:
    usch idag har jag verkligen insett att kärlek över vinner inte allt. Vet inte vad sjutton jag ska ta mig till  
    Nämen oj.. vad har hänt?
  • solouniko
    melizza skrev 2009-09-10 08:46:04 följande:
    ja jag hoppas den kommer idag....har en redan i en strl mindre men det är en sån fin tröja så vi måste ha en till som hon ska ha när hon växt ur den gamla *knäppgök* jag har med alla måsten (förutom rosa/rosa katvig leggings) men det kommer säkert bli massa shopping när kalendrarna startar iaf man är ju en hopplös shoppoholic liksom och rea kan man ju inte missa tack ska kolla däroch på linuslotta.com
    Jo, något hittar man alltid att shoppa på rea. Brukar inte vara vårt största problem Vad kul, hoppas den kommer idag då!
    JuliaochNelly skrev 2009-09-10 08:47:22 följande:
    *pekar uppåt* Tack
    Åh vad tråkigt att det ska bli så. Det är ju så viktigt att man trivs där man bor, både som vuxna och barn. Jag hade nog personligen inte kunnat bo så pass långt från min familj och mina vänner, de är så pass stor del av mitt liv och även Millas. Synd att jobben ska styra så mycket, men jag förstår att det är jobbigt! Hoppas det löser sig!
  • solouniko
    Greksmurfen skrev 2009-09-10 22:00:35 följande:
    www.tradera.com/MOLO-Pistoler-bodysuit-stk-80...www.tradera.com/MOLO-Alg-body-stk-80-NY-aukti...miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina =)...weeeeeeeeee observera hur fint älgen syns med=) hehehehe...imorn bärd et av till arlanda å resa till aten..grekiskt bröllop vankas här som vi är inbjudna till=)
    FIIINA! Jag älskar när Maugu lägger ut på T
  • solouniko
    Greksmurfen skrev 2009-09-10 22:23:20 följande:
    HAHAHA ja med =Pinte svårt ..fixa konto... koneta ditt visa kort med kontot.. å så bara buda lr köp=)..ett tips är att kontakt säljaren innan för ev frakt, om de markerar som gåva etc..för å slppa skatta på varan.. å handla inte över 500sv kr då får du skatta =P....inhandlade nyss min å 3 andra bruntärnsklänningar så grymt fina special sydda efter våra mått...kostade 300kr/klänning inkl frakt =)
    Mycket fint i Millas storlek brukar det vara

Hmm okej. Fast jag hade tänkt shoppa en skötväska isåfall och den kostar ju över 500. Nåja får se hur jag gör. Kanske håller mig till tradera, det blir billigast så
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14