Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Milliz skrev 2009-10-05 22:12:46 följande:
    Så typiskt!! Våran har faktiskt blivit för kort i ärmarna..
    Vad synd! Milla växer också alltid ur sina kläder på längden i grenen, aldrig på bredden eller ärmarna.  Kanske den vill flytta till Luleå {#lang_emotions_dreamer}
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-10-05 22:16:49 följande:
    Det kanske den vill. Jag ska fråga den snällt så kanske den går med på det
    Bra Vad har du haft till den? Enfärgade legging, lila kanske?
  • solouniko
    Greksmurfen skrev 2009-10-05 22:34:08 följande:
    ursäkta stavningen.... : översättning: varför letar du ny lurvoverall redan?? , din lilla donna e ju liten....inte kan stl 74 va för litet redan..:)
    Eller hur Den är inte för liten, men alldeles lagom nu i början på oktober, måste ju vara små storlekar i höst? Hon är väl bara ca 64cm och 7,2kg eller nått, men den sitter perfekt nu helt utan uppvik varken i ben eller armar. Så vi måste ja ha en 80 snart tror jag
    Milliz skrev 2009-10-05 22:33:20 följande:
    Hmm, jag måste fundera. Jag har nog haft Lindex bruna velourleggings. Men jag vet att jag har haft något annat också. Jag måste inventera garderoben imorgon.. Men lila funkar ju också.
    Hmm ja okej. Måste kolla igen hur den ser ut Jag inboxar!
  • solouniko

Hej! Nu blev det iallafall den turkosa overallen till Milla, brazil blue. Hoppas den kommer snaart. Fast hon kan ju såklart ha den hallonröda ett tag till Blev ett par Ida T sockar också, har inte haft de tidigare så jag måste ju prova och se hur de sitter.

Här vad det lugnt idag, vad gör ni allihopa?

• solouniko

Här pratar jag med mig själv Undra om Milla kan ha storlek 1 på katvig mössorna? Hon har väl ca 43-44 i hattmått. Rosa/rosa borde ju vara superfin till brazil blue lurv..

• solouniko
    melizza skrev 2009-10-06 13:52:35 följande:
    det kan hon nog för jag tycker att katvig mössor inte är så speciellt stora och min dotter som är snart 4 år kan ha vuxen strl 3 och även 2 men 1 är för liten....den mössan passar skitfint till den fleecen....vi har den fleecejackan och den rosa/rosa katvig mössan och det är jättefint ihop men man kan även ha lila/vit mössa då det är lila i tassarna
    Okej, tack för tipset Då måste jag skaffa båda två mössorna kanske, om inte annat så växer hon ju i dom. Overallen är nog också lite stor så det gör nog inget Vet du någon sida som har både rosa/rosa och lila/vit mössa kvar?
  • solouniko
    Therese1981 skrev 2009-10-06 16:48:07 följande:
    någon som vet är babuska bodyn lika liten som pussel???? köpte en pusselbody men den var ju sååååå lite i stolek.
    Millas pussel i 68 är snart för liten, måste vara smååå. Har inte babushka så vet inte om den, men säkert är det samma där.
    zuperduperme skrev 2009-10-06 16:54:16 följande:
    hittar ingen. kanske har inbillat mig att jag sett de. nån som har nått annat förslag på en mössa som passar till den hallonröda lurvoverallen?? hjärna en hjälmis men andra går oxå bra
    Jag tror aldrig det kom någon pusselhjälmis faktiskt. Jag har geggamoja fleecemössa till, finns bilder i mitt galleri tillsammans tror jag
  • solouniko
    zuperduperme skrev 2009-10-06 17:18:52 följande:
    jag har en geggamojja som jag tänkte ha när de blir lite kallare. Lovelia är bara 10 veckor så de kanske blir lite varmt med den nu eftersom att hon bara ligger, och det är ju inte jätte kallt ute än.nån som har nått förslag på vad jag kan ta så länge??måste ju ha en matchande mössa
    Sjävklart måste man ha matchande Vi har även pärlplatte och babushka hjälmis, passar också bra till. En hjälmis kanske är lagom varm? Kan nog vara svårt att hitta en pärlplattehjälmis nu iofs.
  • solouniko
    zuperduperme skrev 2009-10-06 17:28:57 följande:
    jag blir knäpp och sambon svär om att ja e galen  . men vad är en overall utan matchande mössa. ska leta efter en sån nu. för vit vill ja sbolut inte ha
    Åh men geggamojas exclusive vita är ju förresten superfin! Finns i svart också. Den som det står stort GEGGAMOJA på om du vet? Superfin är den!
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-10-06 17:31:55 följande:
    finns bilder nu köpte inget till lillebror  eller jo de orange velourbyxorna är till honom
    Fin hopping, avis på nöbblarna
  • solouniko
    Therese1981 skrev 2009-10-06 18:48:49 följande:
    ja den blir nog kanon till =)
    Fast katvigs rosa/rosa är nog bäst, men den är nog lite stor på Milla ännu tror jag.
  • solouniko
    Therese1981 skrev 2009-10-06 18:56:15 följande:
    fast vi har lila vit och den passar......
    Aha okej, vad bra! Då borde ju Milla också kunna ha den va? Hon är ju som Stella typ
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14