Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Kristyr skrev 2009-09-12 18:11:16 följande:
    Erbjudandet gäller i webshopen lördag och söndag och kan ej kombineras med andra rabatter och erbjudanden. Erbjudandet gäller EJ vinterns ytterplagg.
    Åh vad dumt, men så är det ibland. Då väntar jag tills vi kommit hem från vår vecka med sol och bad.
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-09-12 18:13:36 följande:
    haha sötisen
    Ja hon ser så roligt söt ut hon. Molos klänningar/tunikor är perfekt på henne. Sitter fint och har fina smala ärmar *gillar* Men vill ju ha olika märken och olika sorters kläder i garderoben.
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-09-12 18:18:46 följande:
    ja det är ju klart. hmm det är så svårt! fast småfolk klänningen är nog väldigt fin på din dotter! måste väl vara fin till katvigs brun/bruna leggings
    Jo och de har vi hemma. Tänkte även köpa en brun velourbralla från Småfolk att ha till. Och sen blir det orange/lila kattklänningen från Småfolk med, den färgen är nog perfekt på S.
  • mortillsju
    Zvartaliljan skrev 2009-09-12 18:14:17 följande:
    Jo jag har order om strikt vila och inte minsta ansträngning nu om jag ska lyckas hålla kvar denna bebben till v.30 iaf... Det är därför vi är hos mormor o morfar, här bryr sig inte Maia ett skit om vad jag gör o låter mig va. Hemma är hon en mammagris, F försöker ta henne men hon bara skriker efter mig o bara det är stressande...
    Men så mycket gravidtrassel du har! Och jag som alltid gnäller när jag är gravid, men det är iiinget mot vad du får vara med om!
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-09-12 18:20:55 följande:
    ja guud! den är sååå fin den klänningen
    Ja visst är den, den går absolut inte att låta bli, Inte heller de där lila velourbyxorna, tokfina. Jag gillar verkligen höstens Småfolk.
  • mortillsju
    Tjollabolla skrev 2009-09-12 18:22:36 följande:
    RobinSamuelVincentGabrielVilleLeonAlvinJackNoahJoe lLoveNoelElliot Alltså grejen är ju att vartenda ett av dom namnen kan jag härleda till nån unge på jobbet. Det är piss att jobba i förskola när det ska väljas namn!! Inget passar för man tänker alltid på nåt barn...
    Kanske måsta man finna sig att flera barn heter samma namn Eller så får han heta Arne.
  • mortillsju
    Tjollabolla skrev 2009-09-12 18:22:36 följande:
    RobinSamuelVincentGabrielVilleLeonAlvinJackNoahJoe lLoveNoelElliot Alltså grejen är ju att vartenda ett av dom namnen kan jag härleda till nån unge på jobbet. Det är piss att jobba i förskola när det ska väljas namn!! Inget passar för man tänker alltid på nåt barn...
    När min Hannes hemma föddes för 20 år sedan var han helt ensam om sitt namn i flera år. Ingen har hetat det i hans klass/skola. Nu däremot finns det några mer Hannes som vi känner, men inte många. Det namnet gillar jag verkligen (sen är min 20-åriga son en raring med!!)
  • mortillsju
    Zvartaliljan skrev 2009-09-12 18:26:10 följande:
    Tror att allt hör väl ihop...det ena med det andra liksom...hyperemesisen ger ju mig så mycket mer problem än bara kräkande, och även eftersom jag har en kronisk tarmsjukdom. Då är det svårt för kroppen att hantera en graviditet. Jag är inte byggd för att vara gravid helt enkelt...vilket är trist för jag vill verkligen ha måååånga barn
    Det är ju så olika. Hur man är i kroppen. Men var rädd om dig, du är viktig du med inte bara M och bebisen i magen. Glöm inte det!
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-09-12 18:29:43 följande:
    Hej hej! Vad händer här idag?
    Tja, jag flyttpackar, packar för vår resa imorgon bitti och sen shoppar jag Småfolk....gud vilken blandning
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14