• Rondellen

Michael Jackson, biologisk far till sina barn ja eller nej?

Ja vad tror ni?

Han påstod det själv iaf.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 11:41
    Om han inte är biologisk far till barnen, vad kan ha varit hans anlending till att påstå det. Eller vad kan ha varit hans anlending till att använda donerad sperma?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-22 20:35
    Michael Jackson, far till Omer Bhatti, Ja eller nej?? :P

• Svar på tråden Michael Jackson, biologisk far till sina barn ja eller nej?
  • Nyfiken gul

stod väl i tidningarna för några dagar sedan att han INTE var far till barnen. Likväl som mamman Debbie rowe inte är deras biologiska mor utan bara var gravid med dom.

Dom tror att MJ:s manager bidrog med sperman. (eller var det hans advokat? Minns inte artikeln)

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Rondellen

Men det är väll obekräftade rykten. MJ har alltid påstått att barnen är från hans egen sperma.

• Nyfiken gul

jag hoppas i alla fall att dom gör DNA-test så frågan är ur världen.

I min värld med det jag lärt mig om genetik så kan OMÖJLIGEN han vara pappa till barnen. No way!

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • caropia

Dom ser lite hrm bleka ut för att vara hans barn, han var afroamerikan och dom ser inte ut att vara mulatter alls... Så jag tror inte det är hans biologiska barn.

• Kristin24

tycker de är lite lika sin far MJ faktiskt

• Zizzla

Tycker det är ganska så uppenbart att han inte är det.
    I 3/3 barn finns inga som helst negroida drag vilket är ganska konstigt om det är hans biologiska barn. För trots vitiglio? och operationer så har han sina gener kvar och dom är ju definitivt inte kaukasiska.
    Men det spelar egentligen ingen roll - han är ju deras pappa ändå - om än inte biologisk.

• Fåret Shaun

Om de är hans biologiskt set är skitsamma. Han är deras pappa. 

Min pappa är pappa till min lillasyster fast han endast adopterat henne
    Vem leker smatterband idag då?
  • Flytning

Självklart var han inte pappa åt barnen. Han var en liten lögnare ibland den där Jackson. Men han verkar så dum för alla hans lögner är ju såna där lögner som man inte kan gå på.
    Typ att han är vit för att han fick en hudsjukdom som gjorde att hans hud flagnade bort och att han hade problem med näsan så han har tvingats att operera den. Men bara två ggr.
    Och man vet att svarta människor inte får helvita barn.

• Kristin24

Men om en vit och en färgad får barn så behöver inte barnet automatiskt bli mellan eller mörk...utan kan bli helt vit.

Men jag är ingen expert och vad spelar det för roll om det är bio barn eller inte, tror han älskade dom massor och såg dom som sina barn...det är det viktigaste av allt.

• Flytning

Fåret Shaun skrev 2009-07-08 11:33:50 följande:

Om de är hans biologiskt set är skitsamma. Han är deras pappa.  Min pappa är pappa till min lillasyster fast han endast adopterat henne
    Jo, det har du ju rätt till. Den man som barn kallar för pappa är ju ens pappa.
    Jag talade om den biologiska biten.
Svar på tråden Michael Jackson, biologisk far till sina barn ja eller nej?