• Rondellen

Michael Jackson, biologisk far till sina barn ja eller nej?

Ja vad tror ni?

Han påstod det själv iaf.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 11:41
    Om han inte är biologisk far till barnen, vad kan ha varit hans anlending till att påstå det. Eller vad kan ha varit hans anlending till att använda donerad sperma?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-22 20:35
    Michael Jackson, far till Omer Bhatti, Ja eller nej?? :P

• Svar på tråden Michael Jackson, biologisk far till sina barn ja eller nej?
  • Haraaz

Tycker folk borde ta o sluta döma andra hela tiden... Hur "mulattbarn" "ska" se ut... Alla är individer o precis som alla vita eller svarta eller bruna finns det väl olika utseenden...
    Mitt barn är väldigt ljust med brunt hår, och min man, hans pappa, är från etiopien.
    Så varför skulle inte Michael jacksons barn vara hans för att de är ljusa?

• Veronika

Jag tror inte att det är hans biologiska barn. Dom är inte alls lika honom, inte någon av dom. Jag menar han var ju mörk och barnen är ganska ljusa, alla tre!

• susannemalmö

Men vem dömer? Ingen har påstått att mulattbarn MÅSTE se ut på ett visst sätt, bara att det är ganska otroligt att de ser ut som mj's barn gör.
    De har absolut inga afrodrag öht. Självklart är han inte biologisk pappa.

Haraaz skrev 2009-07-08 17:59:32 följande:
    Tycker folk borde ta o sluta döma andra hela tiden... Hur "mulattbarn" "ska" se ut... Alla är individer o precis som alla vita eller svarta eller bruna finns det väl olika utseenden... Mitt barn är väldigt ljust med brunt hår, och min man, hans pappa, är från etiopien. Så varför skulle inte Michael jacksons barn vara hans för att de är ljusa?
  • Virriga Vera

Nyfiken gul skrev 2009-07-08 11:31:45 följande:

jag hoppas i alla fall att dom gör DNA-test så frågan är ur världen.I min värld med det jag lärt mig om genetik så kan OMÖJLIGEN han vara pappa till barnen. No way!
    Jag förstår inte varför "det skall ur världen"? Varför är det så viktigt för omvärlden att veta vem som donerade sperma? Barnen har växt upp med honom som far och han är den enda pappa som de vet om. Jag tycker det är g rymt mot hans barn med all denna spekulation om vem som är biologisk far. Jag tror inte att det varit lika intressant om Michael Jackson varit kvinna.
  • Veronika
    Haraaz skrev 2009-07-08 17:59:32 följande:
    Tycker folk borde ta o sluta döma andra hela tiden... Hur "mulattbarn" "ska" se ut... Alla är individer o precis som alla vita eller svarta eller bruna finns det väl olika utseenden... Mitt barn är väldigt ljust med brunt hår, och min man, hans pappa, är från etiopien. Så varför skulle inte Michael jacksons barn vara hans för att de är ljusa?
    Ditt barn har ändå mörka ögon och mörkt hår (kikade i din galleri) hans barn är ganska ljusa i håret och flickan har till och med blå ögon, på dom andra två barnen kan jag inte se ögonfärg.
  • Mummy

Vad spelar det för roll? Han är ju deras PAPPA ändå.
    Lägg ner och låt barnen vara i fred

• Mamma 2b

Jag tror att barnen inte är hans biologiska, just för att de saknar minsta lilla afrodrag, och oavsett om MJ led av hudsjukdom eller inte så borde hans biologiska barn ärvt hans afrogener om man får vara så plump.
    Men jag tycker inte det spelar minsta lilla roll huruvida hans barn var hans biobarn eller ej och jag ogillar verkligen alla såna här spekulationer trots att jag själv nu spekulerat lite i saken.
    De var hans barn på alla sätt som betyder nåt och det är det enda viktiga. Jag är övertygad om att han var en utmärkt pappa till dem.

• susannemalmö

Hans barn lär inte må dåligt av att vi diskuterar det här på FL, jag tror inte de hänger här.
    Och självklart var han deras pappa, det var inte det som var frågan.

Hur kan man förresten vara övertygad om att en människa man aldrig träffat och absolut inte känner var en utmärkt pappa?

• Scarlet

Jag tror definitivt inte att han ar biologisk pappa till barnen! Ibland kan ju ljusa svarta fa vita barn med en vit kvinna, men Michael var ju helsvart och bada hans foraldrar och alla syskon ar helsvarta. Alltsa ar det genetiskt omojligt!

Dessutom har den biologiska mamman Debbie talat ut i pressen att de anvande donerad sperma och att Michael alltsa INTE ar biologisk far till barnen. Michael ljog om allt mojligt, i Martin Bashirs intervju fran 2003 pastod han att yngste sonen dessutom hade en svart mamma. Detta ra omjligt, med tva helsvart foraldrar kan man inte bli helt vit!

• Blåbärssaft

Jag och mina syskon är mulatter. Jag och näst äldsta syrran är ljusbruna i hyn och har bruna ögon. Äldsta syster och äldre bror är ljushyade med gröna respektive blåa ögon. Samtliga syskon har barn med blonda ljushyade män och alla små blev ljusa och blonda.

Även min egen son är ljus men har bruna ögon. Tror att vi amerikaner i kombination med vita får ganska ljusa barn...eller iallafall mina/min familjs gener.

Med det sagt har jag ingen åsikt om Michael Jackssons barn är hans "egna" eller inte. Jag konstaterar bara att alla barn per automatik blir mörka då en förälder är det.

Svar på tråden Michael Jackson, biologisk far till sina barn ja eller nej?