Inlägg från: skippy |Visa alla inlägg
  • skippy

somaliskt-brölopp

HEJ
    Jag ska på mitt första somaliska brölopp och börjar bli lite nervös jag vet att jag är ensam svensk så jag skulle vilja ha lite info om vad som händer vad man ska ha på sig om man ska ha presenter med sig jag hoppas att det är nån som har varit på ett somalisktbrölopp och som kan ge mig lite info om vad som kommer att hända under kvällen,barnen kommer vi att ta med oss..........

• Svar på tråden somaliskt-brölopp
  • skippy

inte mycke annars om han visste skulle jag inte ha skrivit det här...........

• skippy

JAG KÄNNER BARA MANNEN BRUDEN OCH JAG HAR ABSOLUT INGEN KONTAKT OCH DEM FLESTA KAN INTE SVENSKA SPRÅKET SÅ BRA SÅ ALLT KÄNNS LITE FÖRVIRRAT,FRÅGAR MAN KILLARNA SÅ SÄGER DEM ATT DET ÄR LUGNT KOM SOM DU ÄR MEN MAN VILL INTE GÖRA BORT SIG DET FÖRSTA MAN GÖR JA JA VI FÅ SE HUR DET GÅR.

• skippy

sorry såg inte att jag hade stora bokstäver jag är ingen hejare på allt vad dator heter ber så mycker om ursäkt hoppas att du inte blev allt för upprörd

• skippy

jag är en positiv person som kan bjuda på mig själv gör jag bort mig så får man se det roliga i det hela.

Svar på tråden somaliskt-brölopp