• tovatilltusen

Vad använder ni när ni torkar golvet?

Jag skulle vilja ha något nytt att torka golvet med. Just nu använder jag trasa och borste tillsammans men jag tycker att det är så äckligt att behöva vrida ur trasan för hand.

• Svar på tråden Vad använder ni när ni torkar golvet?
  • Pink Muffin

Med risk för att vara väldigt vanlig... har ett set Vileda med hink med urvridarmoj, en mopp och ett skaft med trasa, som man vrider ur... Shit vá jag är kass på att förklara...

• Nyfiken gul

jag har en vanlig mopp o hink med urvridare...

Viledas tror jag att det är.

Måste ha mopp då vi bor så stort, villa på 130 kvadrat skurar man inte direkt med borste o skurtrasa.....

• Josephine

Jag använder också mopp och hink med urvridare. Upptäckte att när jag vred, så vred skaftet på moppen isär sig. Är det för att jag är vänsterhänt? Hm...

• Forellen

Mopp och urvridare här med...

• Majsan70

Vi har skurtrasa o borste. Det är det bästa o mest hygieniska sättet att torka golvet. Visst skitäckligt kanske att behöva vrida ur trasan?? Men då finns ju handskar.

• CB72

mopp å urvridare här med

*gu så enformig man är *

• Majsan70

Äh! Va snorkig jag lät. Ber om ursäkt o sätter in en smajlis Jag som tycker detta efter att ha läst en sån kurs en gång, där ví bakterieodlade vissa städredskap.

• Smajla

Samma som Majsan70 här.... Tycker också det känns mest hygieniskt.

• mammutten81

Vi har en speciell mopp från Wileda, men ingen urvdridae med tillhörande mopp, men vi sk ainhandla detmed.

Svar på tråden Vad använder ni när ni torkar golvet?