• S U S E N

barnlöshetutredning part 2

Hej hej...jag hittade den =)

• S U S E N

man kan ju gå in på deras sidor o skicka i inbox att vi e här istället. =)

• S U S E N

Idag har jag BIM men ingen mens än. Hoppas ju förståss att den inte kommer. Men man vill ju inte hoppas på för mycket, blir ju så himla besviken då. Men den borde ju inte komma idag så mycket som vi "umgicks" när jag hade ägglossning denna månaden + att det har blivit mycket mer utan att jag har äl oxå. Men men...vi får väl se =)

kram på er alla hoppas att vi plussar snart allihop!

• S U S E N

hehe...ingen mens ännu...men jag vågar inte hoppas på för mycket. Såg igår att förra månaden så kom den som idag då.....så vi får väl se...har lovat mej själv att inte hoppas....ska iaf hålla mej me testet till fredag (om jag kan) om jag inte fått min mens då =)

• S U S E N

glömde skriva....det känns precis som att min mens kan komma vilken sekund som helst. Kan det göra det även om man är gravid?

• S U S E N

Neamange: Tråkigt med mensvärk. Det har jag jämt. Får alltid feber vid mens oxå
    =(

Annsedi: Jag åt 3 kurer pergotime förra sommaren och har ätit 1 kur förra månaden. Hoppas att det går bättre för dig än för mig. Mig verkar dom ju inte hjälpa i alla fall. Men det är väl som alla säger. Jag hoppas väl för mycket. Försöker att slappna av. Men det är ju inte så lätt.

• S U S E N

Hej hej...grattis till alliop som det går framåt för =)

Här står det still....denna månaden har vi haft semester och "gjort det" hela bövla månaden, men mensen kom ändå i söndags...precis på dag 32 som det ska (eller inte, om jag får bestämma) Vi kommer ju ingenstans mer med landstingen förrän jag fyllt 25 och det är i april 2010 =( supertråkigt att vänta....o sen är det väl kö....eller hur ligger det till egentligen nu när vi börjat våran utredning? Jag vet ju inte ens vad dom ska göra i nästa steg, men det måste vara något stort eftersom det finns åldersgräns på det hela....eller så e dom bara töntiga...

Lycka till i fortsättningen!

• S U S E N
    Hjärtat längtar skrev 2009-08-25 11:47:19 följande:
    S U S E N skrev 2009-08-25 09:07:33 följande: Varför är det åldergräns, är det för att det gäller IVF eller är det fortsatt utredning?? Finns det inget annat landsting i närheten du kan vända dig till?
    Jag vet inte varför det är åldersgräns. Jag har sagt till dom att jag vill göra min utredning nu, och att jag inte behöver göra IVF om man måste vara 25 för det. Då kan jag vänta med det. Men att jag vill göra hela min utredning nu. Men det hjälper visst inte...Dom säger bara vi gör inte mer förrän du är 25 år.
    Tråkigt tycker jag. Jag menar...jag vill ju faktiskt bara veta så de inte e nåt fel på mej...e de de så får jag ju självklart vänta med IVF tills jag är 25 det fattar jag ju =) Annars får jag ju i alla fall veta att det inte är nåt fel på mej...Förhoppningsvis är ju det svaret jag får.
Svar på tråden barnlöshetutredning part 2