Inlägg från: Jojo 85 |Visa alla inlägg
  • Jojo 85

Via sensitive = SKIT!

AlexandraK skrev 2009-07-09 11:21:57 följande:
    Är det bara jag som tycker detta tvättmedlet är värdelöst?! När vi fick vår dotter ville vi vara försiktiga med starka tvättmedel och sköljmedel. Köpte Via Sensitive. Men fläckarna går ju inte bort!!! Bajsfläckar, mjölkfläckar, matfläckar osv osv. Min man hade tagit på sig parfym. Tröjan luktade fortfarande parfym när den var tvättad och torr!! När började ni använda "normalt" tvättmedel igen?
    det ända jag märkt inte går bort är bajsfläckarna.. så jag har lärt mej att skölja nerbajsade kläder med hett vatten på direkten. har ju inte testat med annat tvättmedel.. men tror ändå det skulle bli gult kvar.. jag har nämligen testat att ta på fläckborttagningsmedel på bajsfläckarna som inte gck bort..
  • Jojo 85

Jojo 85 skrev 2009-07-09 11:26:05 följande:

det ända jag märkt inte går bort är bajsfläckarna.. så jag har lärt mej att skölja nerbajsade kläder med hett vatten på direkten. har ju inte testat med annat tvättmedel.. men tror ändå det skulle bli gult kvar.. jag har nämligen testat att ta på fläckborttagningsmedel på bajsfläckarna som inte gck bort..
    kan tillägga att vi använder flytande tvättmedel.
Svar på tråden Via sensitive = SKIT!