Ingen rätt att kräva ansvar från en bonusförälder!
Jag håller med dig när jag träffade min man så hade han 2 barn sen förrut vi har nu 3 gemensamma barn ,när jag var höggravid med mitt andra barn (jag var då 21år) min man jobbade skift i en annan kommun,var borta under veckorna så bestämde hon att jag skulle ha deras 2 barn mitt eget barn höggravid mitt i sommarvärmen utan tillgång till bil och inget körkort så vi kunde ju inte åka någonstans inte enns å bada,så det blev till att sitta hemma i stekheta sommaren med hennes barn i 2 VECKOR,(dom värst i hela mitt liv).Jag säger bara fy f-n för att hon skulle minsan vara BARNLEDIG....VA BARNLEDIG från sina egna barn, hade hon levt med min man fortfarande så hade hon F-n i mej då inte kunnat vara barnledig i 2veckor i sträck rätta mig om jag har fel.Skulle jag i dags läget välja skulle jag aldrig välja att gå in i ett förhållande med någon som har barn sen förrut,det betyder bara en massa problem med exet,det har jag fått erfara,barnen är det inget fel på men deras mamma är en riktig skräck ödla.Jag älskar min man och våra 3 barn mest utav allt på denna jord....