• Svar på tråden Pärlgalningarnas träfftråd, nr 4
  • Pyttisens mamma

    Ni som ska till PUSS i höst, vilken tid kommer ni till storstan? 11.50 tror jag att jag kommer...

  • Jollsan

    Jag har inte bokat nåt tåg, inte heller betalat träffavgiften....
    Gör inte det förrän jag är helt säker på att jag vill åka!
    Men anmält mig har jag iallafall gjort

  • Pyttisens mamma
    Jollsan skrev 2009-07-13 20:01:48 följande:
    Jag har inte bokat nåt tåg, inte heller betalat träffavgiften.... Gör inte det förrän jag är helt säker på att jag vill åka!Men anmält mig har jag iallafall gjort
    du sviker mig väl inte nu.... ;) Jag har betalt och köpt tågbiljetter i alla fall! :)
  • Pyttisens mamma

    Inte mkt aktivitet här, men kanske kommer.... I dag har jag i alla fall skickat in mitt önskemål om workshop på PUSS.

  • Tussilagon

    Pyttisens mamma skrev 2009-08-19 22:01:48 följande:


    Inte mkt aktivitet här, men kanske kommer.... I dag har jag i alla fall skickat in mitt önskemål om workshop på PUSS.
    Vad valde du för kul??
  • Madeluttan

    Hmm, nyfiken på PUSS.

    Berätta allt för mig! När var och hur? Hur gör man för att anmäla sig?
    Var bor ni? Vad gör ni? 20 frågor.....


    ~~* ~~ Underbart att vara tvåbarns mamma ~~*~~
  • Pyttisens mamma
    Madeluttan skrev 2009-08-20 09:01:55 följande:
    Hmm, nyfiken på PUSS. Berätta allt för mig! När var och hur? Hur gör man för att anmäla sig? Var bor ni? Vad gör ni? 20 frågor.....
    Denna gång är det försent att anmäla sig för det är fullt, men det är i Täby 2-4 okt. Vi bor på ett konferenshotell och har workshops, tävlingar, pärlar, pratar, shoppar pärlor och äter. Jätteskoj! Vi blir ca 100 pers... Finns nån tråd om det på pärlguiden, och även på pärlplatsen kan man läsa om det.
  • Pyttisens mamma
    Tussilagon skrev 2009-08-19 22:06:04 följande:
    Pyttisens mamma skrev 2009-08-19 22:01:48 följande: Vad valde du för kul??
    makramé fick det bli! Mkt småpärlor på de andra ws:en... ;)
  • Sirling

    Jollsan: Varför funderar du på att inte åka???

    Jag tror jag valde RAW, metalltrådsvirkning, stansning och polymerclay beads...
    Vad valde ni andra?

  • Tussilagon

    Jag kommer inte denna gången, då min ena kära väninna har bjudit till fest just den helgen och det kan man ju inte missa.

Svar på tråden Pärlgalningarnas träfftråd, nr 4