Ny kille, men kär i en annan?!
Jag och min kille har vart tillsammans i en dryg månad. Och under tiden som gått har jag blivit mer och mer osäker på honom. Han har ett väldigt stort kontaknät och vill ha med mig överallt. Jag har jättesvårt att träffa nya människor om där är många, några stycken går bra. För ett par helger sen blev allting fel och galet! Min kille och jag var på en fest, han var väldigt onykter, jag hade druckit en cider eftersom jag inte hade något att dricka. Jag hade skittråkigt eftersom ingen annan än min kille prata med mig, kände mig som luft! Sen helt plötsligt blev det bestämt att de som skulle åka in till en annan stad och fortsätta festa skulle få skjuts till bussen, som skulle gå 5 minuter senare. Jag skulle inte med. Och där blev jag kvar, bland massa människor jag inte känner! Blev något arg på min kille och tog en liten diskussion med honom när jag också kom ner till hållplatsen ( Jag hade gått och bussen hade inte kommit ). Jag vet inte om han kommer ihåg det jag sa eftersom han va full?!
Jag tycker om min kille, men vet inte om det är som pojkvän eller som vän?! En gemensam vän till oss vet om allting och tycker ändå att jag ska försöka ett tag till, och se om det utvecklar sig mer mellan honom och mig. Till saken hör då att jag är kär i en annan kille! Och har varit det i 2½ år! Nu har den killen börjat visa intresse för mig och vill gärna träffa mig nu när han har semester. Jag vet inte om jag vågar det, för sist vi sågs hade vi sex, underbart också! Jag vill absolut inte göra någonting mot min kille, och den andra killen vet det! När jag berätta för honom att jag hade pojkvän verkade han bli ledsen?!
Detta är jättejobbigt för mig och jag har gått med konstant magvärk i flera dagar! Tänker enbart på den andra killen, han finns med överallt liksom! Och min pojkvän är på semester, jag pratar med honom en gång om dagen, men det känns som att vi inte har något att prata om trots att han är flera mil från mig! Han har vart borta en vecka, och kommer hem om en vecka.
Jag vet inte hur jag ska göra, vad jag vill och HUR jag vill ha det!?
Min kille har också redan sagt att han älskar mig, har själv inte sagt samma sak tillbaka eftersom jag inte älskar honom! Och de gånger han sagt det, har han vart onykter
Snälla, jag ber om råd och stöd... så jag kan få styrka att komma fram till hur jag vill ha det! Att skriva i ett forum har hjälpt mig förut och jag hoppas det kan göra det igen!