• Anonym (Fladder)

Stora läppar

Vad tycker ni om stora blygdläppar? Äckligt eller sexigt?

• Svar på tråden Stora läppar
  • Anonym (Hett)

Nice, mer att smaska på!

• Anonym

Gillar det! Tråkigt med bara "en skåra" som en del har.

• TaXiChicK

jag har stora inre läppar och jag älskar dom...även klitoris är stor, ca 1,5-2 cm...min man avgudar det...

Kan du inte säga något snällt, ska du inte säga något alls..
  • Anonym (anna)

tycker själv att jag har stora inre blygdläppar och hatar dem... men jag kanske ska försöka tänka om då

• Doktorn
    TaXiChicK skrev 2009-07-12 09:37:20 följande:
    jag har stora inre läppar och jag älskar dom...även klitoris är stor, ca 1,5-2 cm...min man avgudar det...
    Stor clitta är mums!
  • engdahl

Stora läppar är vackra, läckra och underbara att slicka och suga på...

• Anonym

Jag har väldigt stora och jag hatar mina. Överväger allvarligt en plastikoperation, trots att de inte skaver eller så. Av helt estetiska skäl d.v.s. Jag tittar inte på porr och ingen kille har någonsin klagat, så jag vet inte varför jag är så besatt av att de inte duger.

• engdahl
    Anonym skrev 2009-07-12 13:34:53 följande:
    Jag har väldigt stora och jag hatar mina. Överväger allvarligt en plastikoperation, trots att de inte skaver eller så. Av helt estetiska skäl d.v.s. Jag tittar inte på porr och ingen kille har någonsin klagat, så jag vet inte varför jag är så besatt av att de inte duger.
    Om du inte har några andra problem ? försök slå bort operation. ALLA män jag känner gillar verkligen stora läppar på en kvinna. Du ska vara stolt över hur du ser ut mellan benen, inte tvärtom.
Svar på tråden Stora läppar