Stora läppar
Vad tycker ni om stora blygdläppar? Äckligt eller sexigt?
Vad tycker ni om stora blygdläppar? Äckligt eller sexigt?
Anonym (anna) skrev 2009-07-12 10:16:46 följande:
Ger fullständigt faen i hur läpparna ser ut - bara de är välkomnande.
jag är helt paff av denna tråd. jag har också funderat på operation, även om jag inte tror att jag skulle göra det, men jag har verkligen trott att jag är konstig som ser ut så och att det inte alls är uppskattat.
Men fortsätt gärna berätta här hur fint det är så kanske jag kan ändra mig snart
Har ju sjäv stora inre läppar som jag alltid skämts för... har väl aldrig direkt varit besvärande att de skavt eller så, men har skämts för att visa mig naken.
Jo, det enda besvärande är att jag alltid är lite lätt fuktig, och om jag har tunna byxor på mig så KAN det bli en våt fläck om jag suttit på en stol i nåt plastigt eller glansigt material...
[citat]
jag är helt paff av denna tråd. jag har också funderat på operation, även om jag inte tror att jag skulle göra det, men jag har verkligen trott att jag är konstig som ser ut så och att det inte alls är uppskattat. Men fortsätt gärna berätta här hur fint det är så kanske jag kan ändra mig snart
[/citat]
Det har funnits flera andra trådar i samma ämne och jag har försökt hitta dem men lyckades inte.
Men alla trådarna handlade om fittor med stora läppar och det fanns knappt en man som inte skrev under på att ett sådant utseende är mycket sexigt och attraktivt.
Det är helt enkelt så en fin fitta ska se ut!
Anonym (anna) skrev 2009-07-12 13:42:00 följande:
Åh, tror faktiskt att jag börjar få ett komplex mindre på min kropp.
TS: sluta skämmas nu, det finns massor av män som tycker att ditt utseende på läpparna är det vackraste.
Anonym (anna) skrev 2009-07-12 13:52:40 följande:
men det är ont om sådana som gillar skrynkliga magar va?
Annars skulle jag nog kunna bli komplexfri
Anonym (anna) skrev 2009-07-12 13:56:39 följande:
Ja, men får väl tänka så, och på de underbara små barn man fått och vara glad att andra uttänjda delar har återgått till mer normala proportioner
Anonym (anna) skrev 2009-07-12 13:56:39 följande:
Anonym (anna) skrev 2009-07-12 14:08:09 följande:
Det finns inga som dömer sig själva så hårt som kvinnor. Jag lovar att ni som skriver i tråden har överdrivit rejält.
Jag kan tycka att min kropp är hemsk sen jag fick barn men eftersom jag är ensamstående så har jag haft sex med några män efter det och fått spontana komplimanger för rubbet
.
Första gången jag skulle ha sex med en man cirka två år efter förlossningen vägrade jag först ta av mig BH:n. Min bröst som alltid hade varit runda och fina hade tappat stunsen lite även om de fortfarande är glada och pekar uppåt
.
Det slutade med att mannen nästan hoppade upp och ner i sängen av frustration och gapade "Det är BRÖST! Hur de än ser ut så kommer jag att gilla dem! Det är ju B-R-Ö-S-T!!!".
När jag väl lät BH:n falla såg han mycket nöjd ut och utbrast nästan lite rörd över gesten
: "Men... men de är ju jättefina!".
Jag tror inte att män är hälften så utseendefixerade som kvinnor inbillar sig, de flesta verkar bara lyckliga över att få komma till
, och nästan alla kvinnor jag känner har en förvrängd självbild .
När jag läser om kvinnor som har komplex över sina kroppar men män/sambos som inget hellre vill än sätta på dem så tänker jag att de enda som förlorar på det är kvinnorna. Det är ju bara att tacka och ta emot och inte avgöra åt andra hur snygg man är på en skala.
Om vi ska diskutera vad män gillar så är det garanterat en kåt ohämmad kvinna som gärna visar upp sig utan komplex. Det lönar sig som f-n kan jag intyga
.
Har inget emot stora läppar men själv har jag små både inre och yttre. Trivs bra med det och ingen har nånsin klagat utan tvärtom:)
Det kan vara vackert med stora inre blygdläppar som hänger lite utanför de yttre.
Själv föredrar jag en mus där blygdläpparna sticker ut...vackrare att se på...roligare att leka med ;)