• Anonym (undrar)

Oxascand

Hur lång tid tar det innan oxsascand verkar och hur länge verkar den? Någon som vet?

• Svar på tråden Oxascand
  • Anonym

För mig tar det ca 10 min, men det är säkert olika, är väl därför som dom är narkotikaklassade kanske... 

• Anonym (M:)

ca 15-20 min för mig men håller inte i sig så länge

• Anonym

15 min ungefär. Jag tycker att de hjälper bra. Ialla fall några timmar, minst.

• Anonym (undrar)

Hade stesolid tidigare, vilka jag tyckte gav mycket bättre effekt. Både fortare och längre...
    Oxascanden hjålper så där och håller inte allt för länge....

ja stesolid är ju en mycket starkare medicin än oxsascand så den hjälper bättre helt klart

• Anonym (lergigan)
    Anonym (undrar) skrev 2009-07-12 23:00:28 följande:
    Hade stesolid tidigare, vilka jag tyckte gav mycket bättre effekt.
    Men dom är väl också beroende framkallande?? Trodde inte dom skrevs ut mer.{#lang_emotions_surprised}
  • Anonym (undrar)

Om jag har uppfattat rätt så är väl oxascand också en benzo. Borde vara beroendeframkallande den med. Vad är skillnaden? att stec. är starkare?

• Anonym (lergigan)
    Anonym (undrar) skrev 2009-07-13 09:20:55 följande:
    Om jag har uppfattat rätt så är väl oxascand också en benzo. Borde vara beroendeframkallande den med. Vad är skillnaden? att stec. är starkare?
    Jag vet faktist inte.

stesoliden är mycket starkare o mer beroendeframkallande. jag hade ett helvete när jag skulle sluta med stesolid mådde skit men har aldrig haft några problem med oxascand/sobril

• Anonym

kan man ta nån av dom samtidigt som graviditet?
    jag har slutat med alla mina deppmediciner.. o nu börjar monstren komma tillbaka.. är i v. 21

Svar på tråden Oxascand