Inlägg från: Krillan9 |Visa alla inlägg
  • Krillan9

Varning för Crescent barnvagnar

Vill bara avrådada alla som tänkt köpa en crescent barnvagn. Vi har haft en massa problem med vår, punka på däcken, fel på suffletten och nu är hela underredet snett! Vi har lämnat in det flera gånger för lagning utan kompensation! Grrr!

• Svar på tråden Varning för Crescent barnvagnar
  • Krillan9

Vi har en 08:a. Såg på 09.orna att de bytt ut däcken från luftdäck till plast samt att de ändrat suffletten. Så jag antar att de kanske insett att modell 08 inte var så bra....

• Krillan9

Vi har köpt den på bayland i Haninge ( utanför stockholm ). Nu rä vår vagn inlämnad sen tre veckor tillbaka för de ska beställa reservdelar till den som inte kommer förrens tidigast slutet av Juli. Nu har vi en låne vagn ( Brio) som vi är mycket mer nöjda med!

• Krillan9

Vi var jätte nöjda med vår det första halvåret men sen började problemen...

• Krillan9

Jaha, vad märkligt. Vi har också handlat allt till vår Melwin där och jag har varit där flera gånger pga fel så de vet vem jag är också... Till oss sa de att de har rätt att åtgärda samma fel tre gånger innan man får en ny vagn...

• Krillan9

Ja, det tycker vi också. Då hade jag ju aldrig startat denna tråd.. Ja, ja... fortsättninhg följer!

• Krillan9

Vi har nu äntligen fått en ny vagn, men denna gång valde vi en Brio. Sååå mycket bättre!!
    Babyland bestämde till slut att vi skulle få välja en ny då vi hade haft den inlämnad på service i 1,5 månad ( det behövdes reservdelar o Crescent hade semesterstäng??!! ).
    Aldrig mer en Crescent vagn här heller.

Trollet, klart det kan bli punka om det är luftdäck men de på cyckelaffären där jag var varje gång jag hade fått punka sa att det var väldigt dålig kvalité på gummit på däcken o att det var därför jag fick punka hela tiden!

Svar på tråden Varning för Crescent barnvagnar