• karroliten

    två streck- fort, spökstreck?

    Tog just ett grav.test... väääldigt länge sen ja gjorde de, men har nu mått lite konstigt ett tag..
    hann inte ens tömma "kiss-koppen" innan TVÅ streck visade sej!!??!! testade med ett billigt test, men undrar ändå om nån har erfarenhet av spökstreck som visar sej så snabbt..?

    kan inte fatta att ja fått två streck.. helt sjukt..

  • Svar på tråden två streck- fort, spökstreck?
  • karroliten

    :) kan inte ta till mej nåt... e nu nästan säker på att de blivit nåt fel.. klart man ska hoppas, men e svårt efter år av längtan..
    brukar spökstreck visa sej så fort..? å så starkt..?
    ja vet inte.. har aldrig fått plus överhuvudtaget..
    eller.. joo.. kanske nu då *hoppashoppas*

  • LML

    De gånger ja testat (både med billiga o dyra test) så har plusset eller strecket blivit synligt riktigt fort. ja har inte hunnit lägga ner stickan innan det har "lyst" om det .

    Du skrev nåt om " spökstrck"....Försvann det andra strecket eller stannde det kvar? Är det kvar så är det inget spökstreck :) Gratttis

  • MikaelaEriksson

    billiga tester är skit dåliga, tror ja testa 10 st o alla visa spökstreck, o jag var då inte gravid så ja skulle rekomendera att göra ett annat test! testade även en annan gång då jag visste att jag absolut inte var gravid:P även då spökstreck,

  • karroliten

    MikaelaEriksson--> de har stämt för mej varje gång.. så även denna :D testade såklart me andra sorter oxå..

  • Liten du

    Jag har bara använt mig av billiga tester, och jag har testat måååånga gånger. enda gången jag fått tillstymmelse till två streck var den gången jag var gravid.
    Så jag vågar säga GRATTIS!
    När skulle du haft mens?


    Alex- 2007-12-04
Svar på tråden två streck- fort, spökstreck?