Inlägg från: Anonym (Isa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Isa)

Jävla idiot

Vad hände?

• Anonym (Isa)

Anonym (Hatar) skrev 2009-07-13 16:54:44 följande:

Han har pussat o kramat en tjejkompis, hon har alltid varit lite kär i honom och nu har han varit med henne, vilket äckel
    Berattade han det for dig?
  • Anonym (Isa)

Anonym (Hatar) skrev 2009-07-13 16:56:19 följande:

Vi hade fest här, han skulle köra hem henne och stannat o pratat. Sen hade han pussat henne innan hon gått in i sin lägehet. Är jag inte viktigare än så?
    Pussat eller kysst?
  • Anonym (Isa)

En puss pa munnen och han berattade efterat? Det hade jag nog inte lamnat min man for!! Da har man kanske inte ett sadant djupt forhallande fran borjan? Nej det ska nog till varre an sa om jag ska forlora mitt livs karlek.

• Anonym (Isa)

Anonym (Jaså?) skrev 2009-07-13 17:10:02 följande:

Om min man kom gående på gatan hållandes en annan i handen skulle jag klassa det som otrohet. Otrohet är så mycket mer än sex.
    Alltsa, jag hade blivit jattebesviken pa min man om han pussat nagon annan tjej pa munnen. Men ibland finns det ju vettiga forklaringar, och eftersom min man betyder extremt mycket for mig sa skulle jag inte bara dumpa honom i forsta taget! Hade inte kants riktigt klokt om vart forhallande hade avslutats pga en puss pa munnen.
  • Anonym (Isa)
    Kamme skrev 2009-07-13 17:15:18 följande:
    "mamma... varför bor inte du och pappa ihop som lisas mamma och pappa?""jo, förstår du... därför att när du låg i mammas mage pussade pappa en annan tjej och gav henne en lång kram"Visst... en puckad sak att göra, absolut men det är väll knappast hela världen det här?Du har all rätt i världen att vara arg på honom och har en hel del fjäskande och ryggmassage att inkassera, men att slänga ut mannen för att han gett någon en puss när ni väntar barn... Get a grip... seriously...
    Precis min asikt...han har gjort fel och betett sig valdigt illa men knappast vart att forlora honom pga det va??
  • Anonym (Isa)

TS - har han sagt varfor han gjorde det? Hur det hande? Det kanns ju som att det ar ren ratt stor grej i det hela...

• Anonym (Isa)
    smurfis75 skrev 2009-07-13 17:21:38 följande:
    Tror att hon syftar på att han ska ge henne massa uppmärksamhet, massa rövslickeri och ursäkter helt enkelt.
    Precis! Men sen maste hon ju ocksa bestamma sig for om hon ska forlata honom eller inte sa att de kan leva som vanligt och hon kan lita pa honom i framtiden. Men allt beror pa hur och vad som egentligen hande. Pussade hon honom och han pussade tillbaka utan att tanka forst? Det kan ju faktiskt handa, man blir sa chockad att man forst inte vet vad man gor. Eller pussades och kramades de lange medan de viskade sweet nothings i varandras oron?
  • Anonym (Isa)

Anonym (Hatar) skrev 2009-07-13 17:24:29 följande:

Han säger att det bara blev så. Känslorna tog överhand. Jag bara gråter o är arg. Hur förlåter man och går vidare ?
    Kanslorna tog overhand? Later ju inte som en sa bra ursakt Sa vad sa han att det var, en puss och en kram? Eller att de pussades o kramades?
  • Anonym (Isa)

Anonym (elin) skrev 2009-07-13 17:30:27 följande:

och hur förtjänar man den? genom att inte göra om det? hur vet hon att han inte gör om det?
    Det vet hon inte. Hon maste bestamma sig for om hon kan lita pa honom igen. Det ar upp till henne.
  • Anonym (Isa)

Anonym (elin) skrev 2009-07-13 17:33:32 följande:

Anonym (Isa) skrev 2009-07-13 17:31:35 följande:
    det är ju det som är det hemska. det är upp till henne. trots att det är hans misstag
    Hon kan valja att lamna honom. Men valjer hon att stanna sa maste hon, for sin egen skull, lita pa honom till 100% och lagga det som hande bakom sig. Naturligtvis maste han ocksa visa att han kan bli litad pa - men det funkar inte om han hela tiden maste bevisa for henne att han inte ska vara otrogen - man maste bygga ett forhallande pa tillit fran bagge hall.
  • Anonym (Isa)

Sahar ar det: han maste be om forlatelse och mena det till 100%. Och nar hon har godtagit forlatelsen maste hon gora det till 100%. Sedan maste de lagga det bakom sig.

• Anonym (Isa)
    Tokstolla skrev 2009-07-13 17:40:51 följande:
    Ah, det var det jag trodde... men det var så mycket snack om penisar hit och dit. TS. Personligen tror jag att man kan jobba på felsteg av den nivån. Jag önskar er lycka till!
    Penisar? Det missade jag!
  • Anonym (Isa)
    Grönögat skrev 2009-07-13 18:18:34 följande:
    Bara du kan avgöra vad som är otrohet för dig TS, men! Du överreagerar kraftigt, inte särskilt många skulle skilja sig på grund av en puss och en kram, oavsett hur lång kramen än var så länge inga könssafter utbyttes. Antingen skojar du med oss eller så är du ganska ung?
    Fast forsta reaktionen hade nog varit "dra at h***'" innan man lugnat ner sig och kan fa lite perspektiv pa det hela.
  • Anonym (Isa)
    Grönögat skrev 2009-07-13 18:28:55 följande:
    Anonym (Isa) skrev 2009-07-13 18:25:29 följande:
    Ja ja sur skulle man ju bli, men inte skulle man skilja sig pga. en sådan småsak? Då är man ju rejält trångsynt i såna fall.
    Nej men som sagt sa kan forsta reaktionen vara oproportionelig och oresonlig. Sedan inser man vad det egentligen ar. Som jag skrivit innan hade jag inte velat forlora mitt livs karlek for en puss pa munnen - men forsta tanken hade nog varit det innan man hamtade sig. Det ar ju ett otroligt svek, vare sig det ar en puss pa munnen eller samlag. Det ar fortroendet som brutits. Sa man far ju tillata lite tid at det hela.
  • Anonym (Isa)

Inlagg #101 skulle kunna vara det enda inlagget i traden, det summerar allt och slar huvudet pa spiken. No need att fortsatta denna traden.

Svar på tråden Jävla idiot