• Anonym (Hatar)

Jävla idiot

Hatar min man just nu. Han har varit otrogen och jag väntar hans barn. Hur faan ställer man till en sånhär sak.

Jag har lust att kasta ut honom, för jag hatar otrohet. Men nu ska vi ha barn så jag är så kluven. Han ångrar sig massor o bara gråter, det jävla svinet

• Svar på tråden Jävla idiot
  • Anonym (Loloo)

Jag kylle kasta ut honnom iallafall. en gång otrogen alltid otrogen enligt mig! vad har han gjort?

• Anonym (Loloo)

Skulle skadet ju stå!

• Anonym

Kan du leva med dom känslorna?
    Tillit är ju A och O i ett förhållande.

Om du bestämmer dig för att försöka så tycker jag ni ska gå till en samtalsterapeut. Ni Måste verkligen komma till botten med detta för att ens ha chansen till att gå vidare.

• Anonym (Hatar)

Han har pussat o kramat en tjejkompis, hon har alltid varit lite kär i honom och nu har han varit med henne, vilket äckel

• Anonym (elin)

som jag ser det går tilliten förlorad för evigt om någon i ett förhållande är otrogen. lämna honom. tror stenhårt på frasen "en gång otrogen - alltid otrogen".

*styrkekramar* även om det inte verkar så nu, så kommer det att ordna sig så småningom. livet blir sällan som man tänkt sig, men det kan bli bra ändå.

• DrFlygplan

Det borde han ju ha tänkt på innan han stoppade sin penis i någon annan. Klart man kan vara ångerfull men va fan...

Det är en jobbig situation du är i nu. Tror du att du kan förlåta tids nog så kan du ju ge det en chans till. Men ett tips är att uppsöka en kurator både för din egen skull och en som ni kan besöka tillsammans och verkligen gå till botten med detta.

Alternativt tar du en paus och åker hem till en vän/släkting tills det lugnat ned sig lite i ditt huvud och du fått tänka ordentligt på det hela.

• Anonym

Kasta ut honom. Om du sedan skulle ångra dig när barnet är fött eller så så vet han ju iallafall att du menar allvar och inte tar skit hursomhelst.

• viseversa

Naaah stackarn gråter =(. det kanske han skulle tänkt på INNAN han stoppade kuken i en annan och splittrade både eran familj och ditt förtroende för alltid. Men det är ju såå synd om karlar som inte kan hålla kuken i styr!!!

• Anonym (Isa)

Anonym (Hatar) skrev 2009-07-13 16:54:44 följande:

Han har pussat o kramat en tjejkompis, hon har alltid varit lite kär i honom och nu har han varit med henne, vilket äckel
    Berattade han det for dig?
Svar på tråden Jävla idiot