• Anonym

Jävla idiot

Kan du leva med dom känslorna?
    Tillit är ju A och O i ett förhållande.

Om du bestämmer dig för att försöka så tycker jag ni ska gå till en samtalsterapeut. Ni Måste verkligen komma till botten med detta för att ens ha chansen till att gå vidare.

• Anonym

Kasta ut honom. Om du sedan skulle ångra dig när barnet är fött eller så så vet han ju iallafall att du menar allvar och inte tar skit hursomhelst.

• Anonym

Du ska ju inte stanna med honom bara för att ni ska ha barn tillsammans.
    Det behöver faktiskt inte vara det bästa för barnet.
    Går du omkring och är olycklig med den mannen så är ju inte det speciellt sunt för barnet heller.

• Anonym

Anonym (Hatar) skrev 2009-07-13 16:56:19 följande:

Vi hade fest här, han skulle köra hem henne och stannat o pratat. Sen hade han pussat henne innan hon gått in i sin lägehet. Är jag inte viktigare än så?
    Men...? Hade han "bara" pussat henne...? Då är det ju en annan sak...
  • Anonym

Anonym (Hatar) skrev 2009-07-13 16:58:10 följande:

En puss och en lång kram. Han berättade det själv , han mådde så dåligt över det sa han. FYYY FAAAN.
    Det är ju inte okej, men enligt mig så är det inte otrohet. Och om han har sån ångest för en liten puss så tror jag inte att han någonsin skulle kunna LIGGA med någon annan.
  • Anonym

Anonym (Hatar) skrev 2009-07-13 16:58:58 följande:

Varför är det en annan sak ifall de bara har pussats? Han har ju varit med henne.
    Han har INTE "varit med henne".
  • Anonym

Vilken idiot, att vara otrogen när frun är gravid är skamligt dåligt. Oavsett om du kommer att förlåta honom eller inte så vill jag råda dig till att kasta ut honom. Han skall åtminstone få våndas ordentligt. Du har makten och det skall du tycker jag att du skall utnyttja. Om han kryper hem till henne vet du att han inte är värd att ha tillbaka. Om han fortsätter att visa att han ångrar sig bittert är han kanske värd en 2a chans, om det känns rätt för dig såklart. Om du tar tillbaka honom skall han åtminstone fått smaka på att otrohet inte går ostraffat förbi.

Stå på dig och lycka t

• Anonym

ENTER miss:

Stå på dig och lycka till med graviditeten!

• Anonym

Anonym (elin) skrev 2009-07-13 17:04:59 följande:

ja, en puss är också otrohet
    Det beror ju helt och hållet på personen, men ordet otrohet innefattar sex.
  • Anonym
    Kamme skrev 2009-07-13 17:09:35 följande:
    Anonym (Hatar) skrev 2009-07-13 16:58:10 följande:
    Oj... en LÅNG kram dessutom
    Hahahha...
  • Anonym

Anonym (Hatar) skrev 2009-07-13 17:12:58 följande:

Puss på kinden är ju en annan sak, puss på munnen gör man ju inte på nån annan än den man är kär i. Man pussar ju knappast sin mamma på munnen
    Jag pussar min pappa på munnen.
  • Anonym

Anonym (elin) skrev 2009-07-13 17:19:35 följande:

hur i hela världen gottgör man någon för en sådan sak?
    Amen, herregud...
  • Anonym

Anonym (Isa) skrev 2009-07-13 17:25:37 följande:

Anonym (Hatar) skrev 2009-07-13 17:24:29 följande:
    Kanslorna tog overhand? Later ju inte som en sa bra ursakt Sa vad sa han att det var, en puss och en kram? Eller att de pussades o kramades?
    *En puss och en LÅNG kram
  • Anonym

gör abort om det inte är för sent och kicka ut mannen eller så förlåter du honom och lever lycklig i alla era dagar

• Anonym

Anonym (Hatar) skrev 2009-07-13 16:56:19 följande:

Vi hade fest här, han skulle köra hem henne och stannat o pratat. Sen hade han pussat henne innan hon gått in i sin lägehet. Är jag inte viktigare än så?
    en puss är inte otrohet
  • Anonym
    viggooden skrev 2009-07-15 21:56:42 följande:
    Tycker att ni är lite orättvisa vore han ett svin skulle han inte ha berättat det själv och sagt att han ångrade sej. Okej om han fick sova på soffan en natt men att separera verkar dumt. Tänk på att alla kan göra misstag även du. Förlåt honom med hela hjärtat och gå vidare tillsammans.
    Vore han ens såååå kärleksfull så skulle han inte ens begått misstaget!
  • Anonym
    xzper skrev 2009-07-16 01:52:20 följande:
    Googla på "kristendom monogami" och "svartsjuka". Läs på ordentligt. Det är 2009 nu kanske dags att gå ur svenska kyrkan till att börja med och inse hur hjärntvättade folk fortfarande är...
    Thumbs up
  • Anonym

Una Estrella skrev 2009-07-16 02:02:42 följande:

jag tycker att en puss kan vara otrohet..dock inte av den grövre sorten....dom som inte tycket det tycker ju alltså att det är okej att deras kille håller på å pussar andra tjejer?men att du ska lämna honom för det....neshh, du e gravid med hans barn och antagligen älskar du honom, han gjorde ett misstag och han ångrar sig tydligen...han har ju berättat det å mår dåligt, jag tycker inte det minsta synd om honom men förstora det inte för mycket.Att han fick så mycket ånger åberättade om en puss tycker jag ändå visar på att du kan lite på honom ganska mycket....låt honom svettas å visa att du absolut inte tycker det är okej, för det är det inte. Hade han legat med henne hade jag sagt kasta ut honom...men för en puss, i din situation så säger ja jobba på föhållandet! lycka till
    Håller med helt och hållet!
  • Anonym

Känns som det är många unga och naiva förstagångsföderskor som svarar i tråden. Som aldrig pratat gränser med sin pojkvän och anser att det inte behövs för allt är jus SÅÅÅÅÅ perfekt.

Man blir ju inte direkt förvånad iaf att skillsmässotalen i Sverige är så oerhört höga och att det till största delen är kvinnan som skiljer sig från mannen.

Ok TS det kanske är otrohet för dig med en puss och kram. Kan bara framföra mitt medlidande att du har blivit uppfostrad hårt efter kristna normer när det kommer till momgami. Men visst funkar det för dig så kör på. Men misstänker nog att barnet du har i magen som växer upp i 2000-talets Sverige nog kommer tycka anledningen du gjorde dig av med h*ns pappa är lite i det löjligaste laget. Han har iallafall avböjt ett förmodat stensäkert knull för att direkt åka hem till dig och berätta att han råkade pussa henne. Det ser iallafall jag som respekt för dig och det skulle i mina ögon kännas tragiskt att man sänger iväg sin familj över detta.

Men lycka till i ditt beslut. Skulle du slänga ut honom så kan det rent av leda till det bättre. Du kanske hitta en extremt monogamisk kille som delar din inställning och din otrogne hund till make kan hitta en tjej som mer uppskattar honom för hans ärlighet än får panik över en puss. För det är alltid svårt att dra en linje för vad som är otrohet så i min värld är det respekten i att man genast är ärligt för sin partner som är det viktiga. Eller skulle ni tjejer som skulle slängt ut honom även bli hysteriska över om han tittade på henne med flit. Liksom verkiligen spanade in hela hennes kropp. Vart gåt gränsen?

Svar på tråden Jävla idiot