Inlägg från: Anonym (Hatar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hatar)

Jävla idiot

Hatar min man just nu. Han har varit otrogen och jag väntar hans barn. Hur faan ställer man till en sånhär sak.

Jag har lust att kasta ut honom, för jag hatar otrohet. Men nu ska vi ha barn så jag är så kluven. Han ångrar sig massor o bara gråter, det jävla svinet

• Svar på tråden Jävla idiot
  • Anonym (Hatar)

Han har pussat o kramat en tjejkompis, hon har alltid varit lite kär i honom och nu har han varit med henne, vilket äckel

• Anonym (Hatar)

Vi hade fest här, han skulle köra hem henne och stannat o pratat. Sen hade han pussat henne innan hon gått in i sin lägehet. Är jag inte viktigare än så?

• Anonym (Hatar)
    DrFlygplan skrev 2009-07-13 16:57:14 följande:
    Var det "bara" en kyss det handlade om eller var det sex också? Framgår inte riktigt
    En puss och en lång kram. Han berättade det själv , han mådde så dåligt över det sa han. FYYY FAAAN.
  • Anonym (Hatar)

Varför är det en annan sak ifall de bara har pussats? Han har ju varit med henne.

• Anonym (Hatar)

Men man går väl inte runt o pussar alla folk man känner. Puss är otrohet tycker jag, jag skulle aldrig pussa nånannan

• Anonym (Hatar)
    Anonym (elin) skrev 2009-07-13 17:04:59 följande:
    ja, en puss är också otrohet
    Tack en som förstår.

Ni som inte tycker att en puss är otrohet har nog inte tänkt efter ordentligt.
  • Anonym (Hatar)
    Maddisen80 skrev 2009-07-13 17:09:48 följande:
    min sambo pussade många kvinnor på kindorna, men de va våra kompisar
    Puss på kinden är ju en annan sak, puss på munnen gör man ju inte på nån annan än den man är kär i. Man pussar ju knappast sin mamma på munnen
  • Anonym (Hatar)

Han säger att det bara blev så. Känslorna tog överhand. Jag bara gråter o är arg. Hur förlåter man och går vidare ?

Svar på tråden Jävla idiot