Inlägg från: Anonym (elin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (elin)

Jävla idiot

som jag ser det går tilliten förlorad för evigt om någon i ett förhållande är otrogen. lämna honom. tror stenhårt på frasen "en gång otrogen - alltid otrogen".

*styrkekramar* även om det inte verkar så nu, så kommer det att ordna sig så småningom. livet blir sällan som man tänkt sig, men det kan bli bra ändå.

• Anonym (elin)

ja, en puss är också otrohet

• Anonym (elin)

håller än en gång med TS. om min kille berättade en sådan sak skulle han åka ut på arslet fortare än han hann blinka. för även om det "bara" var en puss, så visar det något hos honom. nästa gång är det nog inte bara en puss. han har redan gått för långt, och tilliten är förlorad.

• Anonym (elin)
    Anonym skrev 2009-07-13 17:06:47 följande:
    Anonym (elin) skrev 2009-07-13 17:04:59 följande:
    Det beror ju helt och hållet på personen, men ordet otrohet innefattar sex.
    passar ordet "snedsteg" bättre? spelar mindre roll vilket ord man använder tycker jag, han har hur som helst svikit sin tjej, och då hon är gravid dessutom!
  • Anonym (elin)
    Kamme skrev 2009-07-13 17:09:35 följande:
    Anonym (Hatar) skrev 2009-07-13 16:58:10 följande:
    Oj... en LÅNG kram dessutom
    sparka inte på den som ligger
  • Anonym (elin)

stå på dig, lyssna på vad ditt hjärta säger dig. du sätter själv dina gränser, och uppenbarligen förstår han själv att han gjort fel, då han gråter och ångrar sig. om det inte var fel gjort, varför skulle han då alls ångra sig?

• Anonym (elin)

Vad sägs om att fokusera på trådens ämne istället för att gnälla på varandra?

• Anonym (elin)
    cath82 skrev 2009-07-13 17:18:01 följande:
    Tycker inte du bör lämna honom om det är första gången hoppas han gottgör dig nu ordenligt det kan du behöva du har en person i magen som är ERAN därför är du mer känslig också
    hur i hela världen gottgör man någon för en sådan sak?
  • Anonym (elin)
    smurfis75 skrev 2009-07-13 17:21:38 följande:
    Tror att hon syftar på att han ska ge henne massa uppmärksamhet, massa rövslickeri och ursäkter helt enkelt.
    allt det låter ju trevligt, men hur återskapar man tilliten?
  • Anonym (elin)
    smurfis75 skrev 2009-07-13 17:26:37 följande:
    Han får väl förtjäna den igen, utan tillit finns inget förhållande men inte genom att hon blir en svartsjuk och snokande flickvän.
    och hur förtjänar man den? genom att inte göra om det? hur vet hon att han inte gör om det?
  • Anonym (elin)

Anonym (Isa) skrev 2009-07-13 17:31:35 följande:

Anonym (elin) skrev 2009-07-13 17:30:27 följande:
    Det vet hon inte. Hon maste bestamma sig for om hon kan lita pa honom igen. Det ar upp till henne.
    det är ju det som är det hemska. det är upp till henne. trots att det är hans misstag
  • Anonym (elin)
    rlevitte skrev 2009-07-20 04:51:15 följande:
    Anonym (elin) skrev 2009-07-13 16:54:52 följande:
    Ajdå, då är det nog kört för min del, för jag har varit otrogen... en gång... för 6 år sen. Hade inte tänkt göra om just det, nånsin, men om jag nu är otrogen för alltid kan jag lika gärna slänga alla tankar på relationer överbord...Mvh,Richard
    du missförstod. vad jag menade var att om man en gång varit otrogen mot en specifik person, är risken för att det någon gång ska hända igen (i samma förhållande, mot samma person) mycket stor. då har man tappat respekten för den man lever med.
Svar på tråden Jävla idiot